دبیر هیات هندبال خراسان رضوی گفت: با حضور 5 تیم در لیگ های مختلف هندبال کشور موقعیت هندبال خراسان رضوی بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، عبدالله کافی گفت: تلاش های زیادی از سوی هیات هندبال طرقبه و شاندیز، مربیان و بازیکنان این تیم برای حضور موفق در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر انجام شد.

کافی با اشاره به توانمندی های هندبال بانوان استان بر لزوم حضور دو تیم در لیگ برتر کشور تاکید کرد و افزود: تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز با استفاده از بازیکنان بومی نقش قابل توجهی در رشد این ورزش داشته است و هیات هندبال خراسان رضوی تمام تلاش و حمایت خود را برای داشتن دو تیم قدرتمند در لیگ برتر هندبال بانوان کشور انجام می دهد.

وی ضمن اشاره به دیدار دو تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد و سبزوار در روز 7 آذرماه جاری گفت: داوری این بازی حساس و جذاب را علی موسویان از داوران بین المللی کشور بر عهده دارد که امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را از دو تیم خراسانی شاهد باشیم.

کافی با بیان اینکه با تلاش هیات هندبال خراسان رضوی حکم برگزاری بازی بدون تماشاگر تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار به حالت تعلیق درآمده است، بیان کرد: در نامه ای از سوی فدراسیون هندبال کشور رحیم مومنی زاده و هادی طالبی دو بازیکن تیم سبزواری به علت اتفاقات بازی مقابل تیم نیروی زمینی، از حضور در دیدار مقابل نماینده مشهد محروم می باشند./س

برچسب ها: بی ، نظیری ، خراسان ، در هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.