سرمربي تيم ملي واليبال بانوان گفت: در طول مسابقات واليبال قهرماني كشور اميدها تمام بازيكنان حاضر را به طور فني مورد بررسي قرار داديم.

ميترا شعبانيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمان كشوري بانوان رده سني اميدها، از سطح كيفي بسيار بالايي برخوردار بود و دختران واليباليست از تمامي توان خود در هر ديدار استفاده مي كردند.

سرمربي تيم ملي واليبال بانوان اظهار داشت: خوشبختانه واليبال بانوان با توجه به حضور تيم هاي ملي در مسابقات برون مرزي با رشد قابل قبولي همراه شده است در ميان تيمهاي شركت كننده در مسابقات قهرمان كشوري اميدها چهره هاي جديدي را ديديم كه در پست هاي تخصصي خود داراي مهارتهاي ويژه اي بودند آنها را به عنوان افراد دعوت شده به نخستين مرحله اردوي انتخابي تيم ملي مدنظر قرار خواهيم داد.

وي تصريح كرد: حضور ملي پوشان در اين دوره از مسابقات قهرمان كشوري تاثير قابل توجهي در افزايش سطح كيفي مسابقات داشت اگر قرار شود كه اردوي تيم ملي و انتخابي برگزار شود در نخستين مرحله 20 نفر را از منتخبين اين رقابت ها را دعوت خواهيم كرد.

مربي تيم واليبال بانوان تهران يادآور شد: تيم تهران به دليل نداشتن يك پاسور قدرتمند و مطمئن در اين مسابقات نتوانست عنوان قهرماني را كسب كند ولي اصفهاني ها با قدرت بيشتر و تيمي كامل به اهواز آمده و قهرمان شدند./مح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار