رییس دادگاه های عمومی و انقلاب كرمانشاه گفت: رعایت حقوق شهروندی و توجه به برنامه های آموزشی و تربیتی از اهم اهداف نظام قضایی كشور است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'بهمن نریمانی' افزود: اقدامات و فعالیت های اصلاحی و تربیتی ارزشمند صورت گرفته در این مركز بیانگر نگاه مثبت مسوولان زندان ها به اهداف مورد نظر بوده كه ستودنی است.

وی در ادامه گفت: هدف از مجازات بازدارندگی، اصلاح و تربیت بزه كاران و كاهش آسیب های اجتماعی است و زندان های استان بعنوان متولی اجرایی، اقدامات و تلاش های بسیار مطلوبی در جهت تحقق این اهداف انجام داده اند.

وی همچنین افزود: تلاش مسوولین قضایی و زندان ها اصلاح و تربیت و ایجاد زمینه حضور مفید مددجویان در جامعه است.

مدیر كانون اصلاح و تربیت زندان های استان كرمانشاه نیز با اشاره به رویكرد نوین اصلاحی و تربیتی نظام زندانبانی كشور، بستر فراهم شده را حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل زندان ها عنوان كرد و توجه بیش از پیش مسوولان اجرایی و قضایی به زندان ها بویژه كانون اصلاح و تربیت را در ارتقا فعالیت ها و تسریع در تحقق اهداف موثر دانست.

'سیف الله بیگ پور' در پایان گفت: در مراكز تامینی و تربیتی از همه امكانات و ظرفیت های موجود در راستای آموزش، توانمند سازی، تغییر نگرش و بازگشت مفید و موثر مددجویان به جامعه بهره گیری می شود اما برای نیل به اهداف تبیین شده باید سایر سازمان ها و نهادهای ذیربط نیز حمایت های لازم را بعمل آورند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، شهروندی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.