منیره حسینی، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی در گفتگو با
خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: سازمان ها در عصر كنوني در رويارويي با تحولات اجتماعي ، علمي ، اقتصادي ، فرهنگي ، سياسي و تكنولوژيكي به اين نتيجه رسيده اند كه بايد براي هماهنگي با شرايط جديد به يادگيري روي آورند . اين وظيفه خطير در سازمانها برعهده مديريت سازمان و بخصوص واحد آموزشی است.
حسینی گفت: بايد متوليان برگزاري دوره هاي آموزشي قبل از برگزاري دوره كاركنان را با اهداف دوره و تأثيرات مثبت آموزشها براي كاركنان آشنا سازند تا اينكه تنها با انگيزه كسب امتياز در كلاسها شركت نكنند.
این کارشناس ارشد مدیریت آموزشی تصریح کرد: برنامه ريزي كلاسها در ساعات مختلف قدرت انتخاب دوره آموزشي در بهترين زمان را با توجه به شرايط كاري و مشكلات خانوادگي را به كاركنان داده و انگيزه بيشتري براي حضور در كلاسها به آنها خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: با جدا ساختن كلاسها بهره مندي فراگيران از مطالب و محتواي آموزشي همچنين انگيزه شركت در كلاسها افزايش مي يابد لذا بايد برنامه هاي آموزشي با توجه به ويژگيهاي شغلي و تحصيلات كاركنان طراحي و اجرا شود./ح