رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زیرساخت‌های اجرایی پزشک خانواده در خراسان ‌رضوی آماده شده است و به‌ محض ورود نمایندگان وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت این طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمود شبستری در حاشیه نشست خبری بیمارستان امام رضا (ع) و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در راستای اجرایی شدن برنامه پزشک خانواده در کشور است خاطرنشان کرد: چک‌لیست‌های خواسته شده از دانشگاه علوم پزشکی مشهد پر شده و منتظر تایید نهایی از طرف وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

شبستری با اشاره به استقبال مردم و پزشکان از برنامه پزشک خانواده تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 300 هزار نفر در شهرستان مشهد در سامانه طرح پزشک خانواده ثبت‌نام شده‌اند و به‌ همین ترتیب ثبت‌نام مردم در تمام شهرستان‌های کوچک به اتمام رسیده است.

وی افزود: همچنین در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از 2 هزار و 300 پزشک عمومی و بیش از یک‌هزار متخصص و فوق تخصص ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمام وظایف دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه اجرایی شدن برنامه پزشک خانواده در حوزه این دانشگاه انجام شده است ادامه داد: بقیه امور باید توسط ستاد راهبردی به ریاست استاندار خراسان‌رضوی انجام شود./س

برچسب ها: اجرای ، طرح ، پزشک ، خانواده ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.