بهروز عطایی:

زمان برای بازسازی شاگردانم نداریم/ مارکوپولو شده ایم

تیم والیبال کاله آمل امروز يکم آذر در شهر بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس می رود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: فشردگی مسابقات اخیر هیچ زمانی برای بازسازی و ریکاوری برایمان نگذاشته است، بسیاری مصدومین تیم تحت درمان هستند و هنوز به طور قطعی بهبود پیدا نکرده اند.

وی تصریح کرد: تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس، یکی از تیم هایی است که از کوچکترین غفلت حریفان به نفع خود و در جهت امتیاز آوری استفاده می کند و ما مقابل آنها باید با تمرکز بالا ظاهر شویم، به طور کلی هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، در مسابقات لیگ برتر هر تیمی که درست کار کند و آمادگی خوب داشته باشد می تواند نتیجه قابل قبولی هم مقابل حریفان کسب کند.

عطايي گفت: خوشبختانه بعد از باخت تیم کاله مقابل میزان خراسان اتفاق خاصی در جدول رده بندی نیافتاد و ما هنوز فرصت جبران و ماندن در جایگاه دومی جدول رده بندی را داریم.

شاگردانم برای کسب سه امتیاز کامل اين بازی  تمام توان خود را به کار خواهند گرفت، آنها باخت بازی قبل را به طور کامل فراموش کرده اند و با روحیه بالا و جنگنده به مصاف تیم بندرعباس می روند.

وی یادآور شد: برای شناسایی کامل عملکرد حریف، به طور کلی فیلم بازی های اخیر بندرعباس را مورد آنالیز قرار دادیم و نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کرده ایم و به طور قطع برای رسیدن به نتیجه برد در دیدار فردا از نقاط ضعف آنها بهترین بهره برداری را خواهیم داشت.

عطايي افزود: خوشبختانه ما با حریفان و رقبای مدعی خود هنوز بازی رو در رو انجام  نداده ایم به طور قطع با شکست آنها در این دیدارها جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت خواهیم کرد و وارد فضایی می شویم که در آن بودیم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه با لحنی کنایه آمیز اظهار داشت: مجبوریم به دلیل نبود فرصت کافی در هتل تمرین کنیم، ما که اصلا مصدوم نداریم و بابت فشردگی زمان مسابقات ضربه نمی خوریم، الآن مانند مارکوپولو شده ایم./مح

برچسب ها: عطایی ، والیبال ، کاله آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار