امروز با حضور استاندار همدان بزرگترین مرکز تصویربرداری غرب کشور در ملایر به بهره‌برداری رسید.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز و با حضور استاندار همدان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، بزرگترین مرکز تصوبرداری غرب کشور در ملایر افتتاح شد.

فرماندار ملایر در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری دکتر شمعدانی به عنوان نخستین مرکز تصویربرداری جامع استان همدان و بزرگترین مرکز خصوصی در غرب کشور با اشاره به اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است، اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و 900 متر مربع از سال 86 ساخته شده و امروز به بهره‌برداری رسید.

حسن خیریانپور گفت: این مرکز مجهز به دستگاه‌هایی چون سی‌تی اسکن اسپیرال، ماموگرافی دیجیتال و تک‌دندان دیجیتال، رادیولوژی دیجیتال، پانورکس و سفالومتری دیجیتال است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سی‌تی آنژیوگرافی، سنجش تراکم استخوان (دانستیومتری)، انواع سونوگرافی معمولی و چهاربعدی و تمام عکس‌های رنگی نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه این مرکز قابلیت ارسال تصاویر به سراسر جهان و ایران برای تسریع در تشخیص و تسریع در کار بیماران را دارد، گفت: این مرکز در سال 90 به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و پس از طی مراحل متعدد بررسی و بازرسی از ابتدای مهر ماه امسال پروانه بهره‌برداری آن توسط وزارت بهداشت و درمان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز با 33 نفر پرسنل به صورت تمام وقت و پاره وقت در حال فعالیت است و با راه‌اندازی فازهای بعدی این مجموعه اشتغالزایی آن به 60 نفر خواهد رسید.

خیریانیور در ادامه افزود: این مرکز علاوه بر شهرستان ملایر به شهرستان‌های همجوار نیز ارائه خدمات دارد و با هدف خدمت به مردم و کم شدن  مراجعه بیماران به مرکز استان و خارج از استان احداث شده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.