هافبک جوان تيم ليورپول توسط پليس مرسي سايد درباره حمله به يک زن 27 ساله مورد بازجويي قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  به نقل از فوتبال آنلاين رحيم استرلينگ بازيكن جوان ليورپول در رابطه با پرونده حمله به يك خانم جوان مورد بازجويي قرار گرفت.

اين بازيکن 17 ساله هفته ي گذشته در بازي تيم ملي انگليس در مقابل سوئد اولين حضور ملي اش را تجربه كرد و  در آنفيلد توانسته رضايت مربيان را به دست بياورد و شرايط خوبي در ليورپول براي خود ايجاد کند. او که در جامايکا به دنيا آمده ، 2 سال پيش از تيم کويينز پارک رنجرز به ليورپول پيوست.

هنوز هيچ گزارشي از دستگيري او رسما ثبت نشده ولي پليس به ميرور اعلام کرد که تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

  خانم جواني که به او حمله شده بود با جراحات سطحي از اين حادثه گريخت و البته هنوز هيچ اتهامي در اين زمينه به صورت رسمي به استرلينگ وارد نشده.

  يکي از بازرساني که روي اين پرونده کار مي کند اين گونه توضيح داد : ما فقط يک قرار ملاقات با اين بازيكن گذاشتيم ولي هنوز به هيچ کس اتهام وارد نکرديم ولي به همه از جمله او مشکوک هستيم اما هيچ مدرکي درباره ي مرتبط بودن او با اين پرونده وجود ندارد.

کريم استرلينگ که ماه ديگر 18 ساله ميشود صاحب يک دختر 5 ماهه است و به دنبال يک قرارداد طولاني مدت با دستمزد خوب با ليورپول است تا بتواند آينده ي خود و دخترش را در آنفيلد تضمين کند.

برچسب ها: ستاره ، لیورپول ، استرلینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.