مشکلات مالی تیم استقلال و چک های برگشتی همچنان معضل بزرگی در این تیم محسوب می شود و آبی ها هر چقدر تلاش می کنند به این مشکلات پایان دهند اما نمي شود؛ آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط مالی این تیم به نسبت ابتدای فصل با تغییراتی روبرو شده است اما طلبکارهای استقلال همچنان به پول خود نرسیدند و این در حالیست که بازیکنان فعلی این تیم نیز پس از عدم دریافت پول نقد دچار مشکل جدی شدند.


گفتنی است، استقلال به دلیل حضور حامی مالی خود در خارج از کشور دچار مشکلاتی شده است که چند بازیکن با حضور در بانک و عدم نقد شدن چک های خود به آن اشاره کرده و خواستار رسیدگی مسئولان شدند این مشکلات در حالیست که برخی بازیکنان این تیم تا به حال و از ابتدای حضور در این تیم در چند مرتبه متوالی با چنین اوضاعی روبرو شدند و اعلام کردند که برای چندمین مرتبه نمی توانند این شرایط را طاقت آورده و از آن به راحتی عبور کنند و در انتظار مساعدت مسئولان بمانند.


استقلالی ها در حالی هفته پانزدهم لیگ را پشت سر نگذشاتند که با اوضاع مالی فعلی این تیم در صدر جدول رده بندی حضور دارد و بازیکنان مدعی شدند که به دلیل صحبت های امیر قلعه نوعی و قول فتح اله زاده اعتراض نمی کنند و در تمرینات حاضر می شوند تا تیم را همراهی کنند زیرا در غیر این صورت آنها با شرایط متفاوتی روبرو شده و نمی توانستند به دلیل مشکلات شخصی با تمام وجود و توانشان استقلال را در بازی و تمرینات همراهی کنند.


**مذاکره دروازه بان استقلال با یک تیم لیگی

لیام ردی قرار است از تیم استقلال جدا شود و به کشورش بازگردد اما این دروازه بان علاوه بر مذاکره با آبی ها درخواست دریافت طلبش از مسئولان این تیم خواستار این است که در تهران مانده و بتواند با یک تیم لیگ وارد مذاکره شده و قرارداد امضا کند.

براساس این گزارش، لیام ردی دروازه بان تیم استقلال در شرایطی قرار است از استقلال جدا شود که تا به حال نتوانسته است حتی چند دقیقه برای آبی ها به میدان برود و این تیم را همراهی کند و این موضوع باعث شده است که وی قصد کند که حضور در ترکیب یک تیم لیگی را تجربه کند به همین دلیل تصمیم دارد به یک تیم لیگی بپیوندد تا بتواند در نیم فصل دوم در ترکیب آن تیم به میدان رفته و آن باشگاه را همراهی کند از طرفی حضور وی در یک باشگاه دیگر عامل این است که وی بتواند خود را به مربیان استقلال اثبات کند که حتی دقایقی به این دروازه بان اجازه ندادند که در ترکیب آبی ها به میدان برود و پس از آن نیز قصد فروش وی را دارند.

ردی اعلام کرده است که خواستار دریافت غرامت از تیم استقلال است تا زمانی که این تیم را ترک کند از نظر مالی ضرر نکند.


**تکلیف هافبک استقلال به 6 هفته بعد موکول شد

اعضای تیم استقلال در حال حاضر و مدتی است که با مصدومیت های طولانی مدت چند بازیکن اصلی این تیم روبرو می شود و در این میان امیر قلعه نوعی نگران جان واریو است که نمی تواند این تیم را تا مدت های طولانی همراهی کند زیرا این بازیکن به 6 هفته تمرینات فشرده فیزیوتراپی نیازمند است.

براساس این گزارش امیر قلعه نوعی به صورت دائم پیگیر موقعیت جان واریو است تا این بازیکن را هرچه سریعتر برای حضور در ترکیب استقلال آماده به خدمت بگیرد اما وضعیت نهایی جان واریو پس از 6 هفته معلوم و مشخص می شود زیرا وی تا آن زمان حتی نمی داند با چه اوضاعی روبه رو شده است و پس از حضور در تمرینات فیزیوتراپی و اتمام زمان آن، مشخص می گردد که وی به عمل جراحی نیازمند است و یا میتواند در تمرینات حاضر شده و برای حضور در ترکیب تیم آماده شود.

امیر قلعه نویی امیدوار است که جان واریو بدون نیاز به جراحی بتواند به تمرینات تیمی استقلال باز گردد و این تیم را همراهی کند، اما اوضاع وی مشخص نیست حتی اعلام شده است در صورتی که وی با مصدومیت طولانی مدت روبه رو شود و نتواند استقلال را با اوضاع مناسبی همراهی کند، باید از این تیم جدا شود زیرا مصدومیت طولانی مدت سبب آن است که این هافبک برزیلی تا پایان فصل حضور در ترکیب این تیم را از دست بدهد، البته درحال حاضر بحث از جدایی وی مطرح نیست و قلعه نویی نیز علی رغم سرپیچی جان واریو از دستورات،خواستار بهبودی وی است.


**فیلم حجازی از منچستر به استقلال ختم می شود

اعضای تیم استقلال قرار است در فیلم ناصر حجازی حضور یابند و در این فیلم کارگردان این فیلم را همراهی کند، فیلم ناصر حجازی، در باشگاه انگلیس استارت خورد و قرار است که اقدامات لازم انجام شود و به ایران ختم شود.

بر اساس این گزارش: فیلم ناصر حجازی قرار بود توسط چند کارگردان مطرح کلید بخورد و آغاز شود اما این اتفاق رخ نداد و کارگردانان مطرح حضور در این پروژه را رد کردند زیرا آنها مدعی هستند در پروژه های دیگر مشغول به کار هستند و نمی تواند این فیلم نامه را پیگیری و پیش ببرند.

گفتنی است: فیلم ناصر حجازی توسط یک گروه کارگردانی، آغاز شده است و قرار به این است که این موضوع را پیگیری و به سرانجام برساند.

این اتفاق درحالی است که گروه کارگردانی جوان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و استارت فیلم از باشگاه منچستر یونایتد آغاز شده است و قرار است که به استقلال ختم شود.

این درحالی است که آبی ها قرار است بیشترین نقش را در این فیلم اجرا کنند و با شرایط خاص اوضاع را پیش ببرند ، این در حالی است که خانواده حجازی در حال حاضر با برخی افراد در مجموعه استقلال مشکل دارند و این موضوع عامل این است که در خصوص این تیم موضوع عامل این است که در خصوص این تیم و حضورشان در فیلم ناصر حجازی اتفاقاتی رخ دهد که ممکن است شرایط را تغییر دهد اما این فیلم در نهایت به استقلال ختم می شود.


**اصرار امیر قلعه نویی به جذب دروازبان جدید

اعضای تیم استقلال با شرایط خاص قرار است، شرایط را پیش ببرند، و دراین خصوص با مشکلاتی روبرو شدند زیرا امیر قلعه نویی خواستار حضور یک دروازه بان دیگر به جز مهدی رحمتی درا ین تیم است، اما مسئولین در باشگاه چنین تصمیمی ندارند.

بر اساس این گزارش: امیر قلعه نویی پس از جدایی لیام ردی، از این تیم خواستار حضور یک دروازه بان دیگر است زیرا اعتقاد دارد که با حضور تنها یک دروازه بان وی با استرس و فشار زیادی بازی ها را پیش می برد اما معتقد است که این موضوع نگران کننده است و نمی تواند با فکر مصدومیت و محرومیت این دروازه بان بازی ها را پیش ببرد، امیر قلعه نویی در این خصوص به باشگاه اخطار داده است که در این مورد تفکرات لازم را انجام دهد و به مشکلات پایان دهند، سرمربی استقلال معتقد است اگر قرار به این باشد که روی آبی ها را ترک کرده و به کشورش برود، استقلال به جز یک دروازه بان جوان که در تمرینات شرکت می کند ، به یک دروازه بان دیگر نیاز دارد و نمی تواند بدون حضور یک دروازه بان دیگر پیش برود.

این درحالی است که رحمتی تمایل زیادی دارد که بصورت انفرادی استقلال را همراهی کند، و تنها مگر این تیم باشداما این اتفاق تا بحال مورد پذیرش قلعه نویی نبوده و نیست./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار