سرمربی تیم کشتی آزاد داماش صدراي بابل گفت: برای تمامی مسابقات لیگ برتر برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

تقی اکبر نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از آنجا که تیم فولاد ماهان سپاهان هفته نخست کشتی داشت و ما رقابتی نداشتیم، بچه ها هنوز در شرایط مسابقه قرار نگرفته بودند که همین موضوع باعث شد نتوانند آنطورکه باید روی تشک حاضر شوند.

وی ادامه داد: قبل از رقابت با نماینده اصفهان برنامه ریزی های لازم را برای شکست این تیم انجام داده بودیم که خوشبختانه توانستیم در یک رقابت نزدیک 4 بر 3 این تیم را شکست دهیم.

اکبرنژاد در خصوص درگیری در وزن 66 کیلوگرم گفت: به هر حال رقابت حساسی بود در زمانی که یوسفی کشتی را پیروز شد آزدکار تیم اصفهان ضربه ای را به سمت وی پرتاب کرد که درگیری از آنجا شروع شد البته خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد.

وی در باره پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران اظهار داشت: بابل هموراه یکی از بهترین میزبانان رقابت های کشتی بوده و تماشاگران خونگرمی دارد اما به هرحال دراین میان برخی ها هم شیطنت هایی می کنند که اعتقاد دارم این حرکت ها به هیچ وجه درست نیست و امیدوارم در آینده شاهد یک چنین صحنه هایی نباشیم.

سرمربی تیم صدراي داماش در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی در لیگ فکرمی کند گفت: تیم خوبی داریم ، مسئولان تیم داماش شرایط را از هر نظر آماده کرده اند اما هنوز در ابتدای راه هستیم و باید اول از گروهمان صعود کنیم بعد چشم به قهرمانی داشته باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار