استاندار اردبیل گفت: تولید در كشور ما به صورت تخصصی مدیریت نمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در آیین معارفه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تولید كننده در كشور ما مجبور است علاوه بر كار تولید به بحث های دیگری چون بازاریابی و مدیریت بازار در مواقع تورم نیز بپردازد.

وی با بیان این كه عدم تمركز بر تولید به صورت تخصصی موجب اختلال در سودآوری مناسب برای تولید كننده می شود، گفت: در كشورهای توسعه یافته سود اصلی عاید تولید كننده می شود و این در حالی است كه در ایران درصد ناچیزی از سود تولید نصیب تولید كننده می شود.

استاندار اردبیل افزود: مدیریت تمام بخش های تولید و عرضه از سوی تولید كننده مسوولیت سنگینی است كه تولید را دچار ركود می كند.

نیکزاد گفت: لازم است تدابیر مناسبی در زمینه تخصصی تر كردن تولید و عرضه در كشور صورت گرفته و بخش تولید تقویت و تولید كننده نیز به سود معقول تری نائل شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های دشمنان علیه كشورمان اشاره كرد و افزود: این تحریم به گفته خود دشمنان تحریم فلج كننده ای بود كه با تلاش دولت و مجلس و بخش خصوصی تاثیر چندانی بر اقتصاد ما نداشته است.

استاندار اردبیل با تاكید بر همدلی و همكاری تمامی حوزه ها در عبور از پیچ تحریم گفت: تیم اقتصادی دولت دهم تیم قوی و متخصصی است كه با وجود تحریم های فلج كننده كشورمان همچنان به توسعه و پیشرفت نائل می شود.

نیكزاد همچنین با یادآوری همدلی و اتحاد مردم در دوران دفاع مقدس گفت: مردم با تحمل و همدلی در اوضاع كنونی نیز بر تحریم های دشمنان پیروز شده و از پیچ تحریم عبور خواهند كرد/ س

برچسب ها: اردبیل ، مدیریت ، تخصصی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.