معاون امنيتي انتظامي وزير کشور از برنامه‌ريزي اين وزارتخانه براي حفاظت از تمامي جلسات و همايش‌هاي بين‌المللي، منطقه‌اي و محلي خبر داد.

سردار علي عبداللهي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستگيري تروريست‌هايي که با قصد عمليات انتحاري وارد کشور شدند، اظهار داشت: اين تروريست‌ها قبل از هرگونه اقدامي، دستگير شده و محموله‌شان ضبط شد که اين مسئله بيانگر موفقيت‌هاي حوزه امنيتي کشور در مقابله با اقدامات خرابکارانه و جنايتکارانه دشمنان ملت و انقلاب است.

معاون امنيتي انتظامي وزير کشور با يادآوري حادثه تروريستي چابهار گفت: هوشياري نيروهاي امنيتي و بسيج در عمليات تروريستي گروهک تندرو در چابهار باعث شد تا بمب‌گذار نتواند وارد مسجد شده و ده‌ها نفر را به شهادت برساند که اين جريان با جانفشاني دو نيروي بسيجي به اتمام رسيد.

وي با اشاره به سوء استفاده دشمن از فضاهاي مجازي و ماهواره‌ها، از تلاش گسترده دشمنان نظام اسلامي براي انحراف در افکار جوانان خبر داد و تأکيد کرد کرد: دشمن بايد بداند که اين تلاش‌ها برايش نتيجه‌اي به دنبال نخواهد داشت و اگر جوانان کشور، فريب اين توطئه‌ها را مي‌خوردند مطمئنا امروز کشور نمي‌توانست در مسير پيشرفت باشد. درحقيقت با توجه به حجم سرمايه‌گذاري، دشمن در اين عرصه به توفيق چنداني دست نيافته است.

عبداللهي در پايان با اشاره به تلاش‌هاي وزارت کشور براي برقراري امنيت اجلاس‌هاي بين‌المللي تصريح کرد: اين وزارتخانه براي حفاظت از تمامي جلسات و همايش‌هاي بين‌المللي، منطقه‌اي و محلي برنامه‌ريزي مي‌کند و در کميسيون ويژه‌اي که زيرمجموعه شوراي امنيت کشور است تمهيدات لازم را مي‌انديشد که برگزاري اجلاس غيرمتعهدها و اسکاپ در فضايي صددرصد امن، گواهي براي موفقيت در اين عرصه است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار