اراک/

امكانات بازسازی كامل یكهزار واحد بافت فرسوده در استان مركزی فراهم شد

مدیرعامل شركت عمران و مسكن سازی استان مركزی گفت: امكانات لازم برای بازسازی یك هزار واحد مسكن مهر خودمالك در بافت های فرسوده

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ملكی افزود: تسهیلات لازم برای ساخت این واحدها تامین شده و شهرداری ها نیز خدمات لازم برای صدور مجوز ساخت را به این واحدها عرضه می كنند.

وی افزود: بافت های فرسوده در سطح این استان شناسایی شده و شركت عمران و مسكن سازان استان مركزی در صورت مراجعه ساكنان این مناطق آمادگی ارایه خدمات لازم برای ساخت و ساز را دارد.

مدیرعامل شركت عمران و مسكن سازی استان مركزی یادآور شد: تسهیلات مسكن مهر به میزان 200 میلیون ریال با سود هفت درصد در شهر اراك و زیر این رقم در سایر شهرهای استان پرداخت می شود.

ملكی ادامه داد: ساكنان مناطق بافت فرسوده در سطح استان مركزی می توانند با مراجعه به شهرداری ها و دریافت پروانه ساخت، تسهیلات مذكور را دریافت كنند.

وی تاكی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مسكن مهر به بافت فرسوده فرصتی بسیار مناسب برای احیای این مناطق است گفت:احیای بافت های فرسوده موجب زیباترشدن چهره شهر، امكان خدمات رسانی بهتر به ساكنان و تعدیل قیمت مسكن می شود.

وی یادآور شد: در صورت وجود متقاضی برای ساخت یك هزار واحد مسكن در بافت فرسوده، امكان ارایه درخواست به وزارت راه و شهرسازی برای افزایش سهمیه وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.