رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت :فردی که به علت اعتماد به همکارش کارت عابر بانک خود را در اختیار او قرار داده بود، حسابش توسط پسر این فرد خالی شد.

سرگرد مختاری نسب در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ 240 میلیون ریال از حسابش مامورین اقدامات خود را جهت شناسایی فرد برداشت کننده آغاز کردند .

این مقام انتظامی افزود: در ابتدا با توجه به اقدامات صورت گرفته و استعلامات انجام شده مشخص شد کل مبلغ به حساب شرکت فروش تجهیزات کامپیوتری و لپ تاپ واریز شده است که در این خصوص با مدیریت شرک تماس حاصل که وی در این خصوص اظهار داشت: چندی پیش فردی ناشناس طی تماس تلفنی اجناسی را سفارش داده و این مبلغ را به صورت اینترنتی واریز کرده است.

رئیس پلیس فتا استان قزوین بیان داشت: پس از اظهارات مدیر شرکت سریعاً از ارسال اجناس به متهم جلوگیری شده و پول شاکی به حسابش واریز شد و در ادامه با تلاش های کارشناسان متهم که جوانی 22 ساله و ساکن بیدستان بود شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد مختاری نسب اذعان کرد: با توجه به اینکه پدر متهم با شاکی همکار بود و شاکی حدود چند ماه پیش کارت عابر بانک خود را جهت پرداخت قبض به صورت امانت به همکارش سپرده بود، متهم از این فرصت سوءاستفاده و رمز دوم کارت را فعال کرده است.

رئیس پلیس فتا استان قزوین در پایان هشدار داد: به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتیکه اطلاعاتی در مورد استفاده از دستگاه های خودپرداز ندارید حتماً از افراد مورد اطمینان کمک بخواهید و به هنگام خرید اینترنتی از سایت یا صفحات مجاز استفاده کنید./ز

برچسب ها: بیدستان ، متهم ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار