اعضاي تيم استقلال در انتظار مشخص شدن وضعيت شکايت خود هستند تا راي کميته انضباطي در اين مورد صادر شود تا بتوانند پول خود را از مسئولان تراکتورسازي دريافت کنند، اما در اين مورد با مشکلاتي روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي تيم استقلال که از تراکتورسازي شکايت کردند، تعداد زيادي از کادر فني اين تيم هستند، اين در حالي است که کميته انضباطي قرار است با شرايط خاصي اين موضوع را بررسي کند، زيرا به عقيده مسئولان اين پرونده حساس است و هر دوطرف تمايل دارند حرف خود را به اثبات برسانند و بدليل مشکلات مالي اين موضوع کاملا حساس است؛

به همين دليل مسئولان در کميته انضباطي اعلام کردند، قصد دارند جلسه انضباطي را با حضور طرفين و اعضاي دو تيم برگزار کنند تا شک و شبهه اي در اين خصوص ايجاد نشود، اما از طرفي تبريزي ها اعلام کردند؛ در اين خصوص نمي توانند به تهران سفر کنند و قصد دارند نماينده اي را راهي تهران کنند تا در جلسه انضباطي حاضر شود، اما مسئولان تيم استقلال و کميته انضباطي با اين اتفاق مخالف هستند و مدعي شدند که طرفين بايد بصورت حضوري در جلسه فوق حاضر شوند و خود را به مسئولان در کميته انضباطي معرفي کنند، زيرا حساسيت اين جلسه به قدري است که طرفين بدون حضور واسطه بايد در جلسه فوق شرکت کنند تا مسئولان بتوانند با ديد باز و بررسي تمام مسائل بصورت حضوري و روشن تصميم نهايي را اتخاذ کنند.

مسئولان در کميته معتقدند؛ پس از ارائه بحث در جلسه و ارائه مدارک لازم، راي به زودي و پس از جلسه اعلام مي شود تا طرفين از ماجرا باخبر شوند.



** بازگشت زودهنگام مديرعامل استقلال

علي فتح اله زاده مديرعامل تيم استقلال در سفر به چند کشور اروپايي، به سر مي برد و با اينکه قرار بود وي پس از اتمام تمام برنامه هاي مربوط به سفرش به تهران بازگردد، اما اين اتفاق رخ نمي دهد و وي زودتر از موعد قرار است که وارد کشور شود.

براساس اين گزارش؛ مديرعامل تيم استقلال مدتي را در کشور آلمان بر سر دو يا چند تيم اروپايي وارد مذاکرات جدي شد، حتي نشاني را دريافت کرد که تقريبا بي سابقه بوده است، اما اين در حاليست که استقلال در تهران با مشکلاتي روبرو شده است که مديرعامل تيم را ناچار مي کند که سريعتر به تهران بازگردد و وي از مشکلات مالي اعضاي تيمش باخبر شده است و حتي مشکلات محروميت اکبرپور و قراري که وي با رئيس فدراسيون دارد، اوضاع را تغيير داده است و مديريت استقلال قصد دارد چند روزي را زودتر از زمان اعلام شده به تهران بازگردد.

در حال حاضر، وي به بلژيک سفر کرده و در شهر بروکسل اين کشور در همايش بزرگ که به مناسبت حضور مديران کشورها برگزار مي شود، شرکت کرده است، اما فتح الله زاده پس از اتمام اين جلسه به تهران باز مي گردد و به اين سفر اروپايي ادامه نمي دهد، زيرا شرايط تيم در تهران بايد توسط وي مورد بررسي قرار بگيرد، زيرا در تمس با مسئولان تيم مديريت استقلال مدعي شده است که پس از بازگشت اقداماتي را انجام مي دهد که شرايط براي اين تيم دچار تغييرات عمده اي شود.



** مخالفت قلعه نوعي با صدور رضايتنامه حمودي

اقدامات لازم براي جدايي چند بازيکن از تيم استقلال انجام شده است و مسئولان اين تيم سعي دارند که با اقدامات لازم اوضاع را براي نيم فصل دوم دچار تغييراتي اصولي کنند، تا تيم با شرايط ايده آل نيم فصل دوم را آغاز کنند.

براساس اين گزارش؛ امير قلعه نوعي روي حضور چند بازيکن تيمش در اين تيم تا پايان فصل اصرار فراواني دارد و قصد دارد با تمام قوا و تقويت تيم فعلي اش، شرايطي را فراهم کند که بتواند با آن به نتيجه ايده آل دست يابد و تيم را به هدفش برساند، اين در حاليست که مديريت استقلال تاکيد دارد که استقلال بايد چند بازيکن را به باشگاه هاي ديگر واگذار کند و در اين ميان اصرار وي روي ترانسفر چند بازيکن جوان تيم به ليگ هاي اروپايي است، علي حمودي يکي از اين نفرات است و فتح الله زاده تصميم جدي دارد تا وي به ليگ آلمان ترانسفر کند، اما در اين مورد امير قلعه نوعي موافق با انجام چنين اقدامي نيست و اعلام کرده است گرچه حمودي جزء نفراتاصلي وي نيست، اما در عوض فروش وي استقلال بايد در اين پست بازيکني را در اختيار داشته باشد، زيرا در غير اين صورت تيم در همه پستها با کمبود بازيکن روبروست و مشکلات تيم چند برابر مي شود.

گفتني است؛ آبي ها براي پست حمودي بازيکن را در نظر ندارند، زيرا مديريت استقلال سعي دارد از اين انتقال براي استقلال کسب درآمد کند.



** وکيل استقلال مامور شکايت توزي

رودريگو توزي، هافبک برزيلي استقلال بصورت کاملا جدي قيد حضور در اين تيم را زد و راهي کشور خود شد تا قانون تکليف وي را با تيم سابقش مشخص و معلوم کند.
وي از استقلال جدا شد و روي تصميم خود بصورت جدي ايستاد، اما در اين خصوص وي قصد پيگيري شرايط را دارد.

براساس اين گزارش؛ توزي از تيم استقلال شکايت کرده است، زيرا معتقد است که مسئولان اين باشگاه در قبال تعهد وي به اين تيم، شرايط را تغيير ندادند و به نوعي با وي رفتار درست نداشتند، به همين دليل اين بازيکن کوتاه نمي آيد و قصد دارد اين موضوع را پيگيري کند.

از طرفي، وي تنها يک قسط از قراردادش را از آبي ها دريافت کرده و خواستار باقي مبلغ درآمدش است، اما‌ آبي ها بدليل ترک تمرينات وي را مقصر مي دانند و به همين دليل با در نظر گرفتن يک وکيل مي خواهند شرايط با با تغيير روبرو سازند تا بتوانند احقاق حق کرده و بزودي نام توزي را خارج کرده و براي بازيکن جانشين وي در نيم فصل دوم تصميم گيري کنند.

اين در حاليست که استقلال، قصد دارد نام يک مهاجم را به جاي اين بازيکن قرار دهد، اما اگر مشکلات مابين طرفين تا نيم فصل دوم حل نشود، استقلال نمي تواند بازيکن جانشين را با شرايط ايده آل به جاي توزي قرار دهد و اين مشکل تا پايان فصل ادامه پيدا مي کند.

آبي ها در حال حاضر قصد دارند هرطور شده مشکل بوجود آمده را حل کنند، اما توزي تنها به پول از دست رفته اش فکر مي کند و آنرا طلب کرده است.



** ميداوودي جانشين منوچهري و برهاني

آرش برهاني، مهاجم تيم استقلال در بازي آينده اين تيم محروم است و نمي تواند استقلال را در بازي اين تيم همراهي کند، به همين دليل نگراني هاي اخير امير قلعه نوعي در خط حمله چند برابر است و وي را دچار مشکل کرده است.

براساس اين گزارش؛ در غياب آرش برهاني، امير قلعه نوعي با نگراني بيشتري روبروست، زيرا اميد وي گلزني در خط حمله استقلال به برهاني است که قرار نيست همراه اين تيم باشد، اين در حاليست که قرار شده است ميداوودي پس از مدتها در ترکيب استقلال قرار گرفته و اين تيم را همراهي کند، البته قلعه نوعي از شرايط اين مهاجم راضي نيست و مدتها است که وي در ترکيب استقلال به ميدان نمي رود و حتي ديگر از حضور وي در ترکيب تيم براي نيمه دوم بازي ها و حتي دقايق پاياني نيز خبري نيست و در حاليکه امين منوچهري نيز از آمادگي مطلوبي برخوردار نيست.

وي به ميداوودي ترجيح داده مي شود، اما قرار است براي بازي آينده استقلال که ممکن است اوضاع اين تيم را در جدول تحت تاثير قرار دهد، اين مهاجم به عنوان بازيکن ثابت در ترکيب آبي ها به ميدان برود و در کنار سياوش اکبرپور استقلال را همراهي کند.
امير قلعه نوعي در اکثر بازي ها از يک مهاجم نوک استفاده برده و اکبرپور را پشت مهاجم اصلي بکار مي برد تا به وي توپ رساني کند، اما با توجه به مشکلات اين تيم بدليل مصدومها ممکن است شرايط تغيير کند.



** مشکلات قلعه نوعي در خط مياني، تمام هافبک اصلي غايبند

امير قلعه نوعي براي ديدار اين تيم مقابل فولاد خوزستان با مشکلات جدي روبروست و از همه مهمتر عدم حضور هافبکهاي اصلي وي در ترکيب اين تيم است که منجر به اين نتيجه شده است که سرمربي استقلال از بازيکنان در اختيارش در تيمهاي غير تخصصي بهره ببرد.

براساس اين گزارش؛ در حال حاضر امير قلعه نوعي به هافبکهاي تيمش بيشتر از مهاجمان تيم نياز دارد، اما براي بازي آينده استقلال وي سه بازيکن اصلي خود که هر کدام براي اين تيم تاثير گذارند را در اختيار ندارد.
وي علاوه بر جباري و جان واريوي مصدوم از حضور جواد نکونام نيز بي بهره است و اين مشکل شرايط را براي وي با تغييراتي عمده روبرو ساخته است.

امير قلعه نوعي در خط مياني، ساموئل و بائو را آماده در اختيار دارد و اکبرپور نيز قرار است نزديک به مهاجم اصلي تيم کار کند، به همين دليل وي شرايط سختي حتي براي انتخاب نفرات اصلي تيمش دارد.

وي در بازي با سپاهان توسط يک هافبک سه امتياز بازي را بدست آورد و با دست پر اصفهان را ترک کرد، به همين دليل در غياب سه هافبک اصلي و همچنين مهاجم اصلي اش، بدنبال راهکاري است که بتواند با دست پر و بدون از دست دادن سه امتياز بازي زمين مسابقه را ترک کند.

گفتني است؛ امير قلعه نوعي که پيش از اين از بائو و ساموئل بصورت ثابت استفاده نمي کرد، در حال حاضر از هم اکنون نام آنها را در فهرست اصلي استقلال قرار داده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار