مدیر عامل برج میلاد گفت:شهروندان می توانند برای ارائه اسنادی که تاریخچه شهرداری تهران را معرفی می کند با شماره 8585 تماس بگیرند.

هوشیار پارسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهروندان برای ارائه اسناد دارای تاریخچه شهرداری با شماره 8585 تماس گرفته و با طی مراحل اداری آن را در موزه به نمایش بگذارند.
وی از راه اندازی موزه شهرداری در این نماد جدید شهر خبر داد و اظهار داشت: فاز نخست طراحی موزه منطبق بر معیارهای معماری اسلامی-ایرانی به اتمام رسیده و آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
هوشیار پارسیان ادامه داد: در راستای تبدیل این مکان به قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت طی ماه های گذشته اجرای برنامه های فرهنگی نظیر برگزاری نمایشگاه،جشنواره های هنری و آیینی در برج میلاد افزایش یافته است.
مدیر عامل برج میلاد خاطر نشان کرد: براساس این موزه سکه در برج میلاد راه اندازی و طراحی ساخت موزه شهرداری در بخش اقدامات هدایا و تاریخچه آغاز شد.
هوشیار خاطر نشان کرد: فاز نخست طراحی موزه شهرداری منطبق بر معماری اسلامی-ایرانی به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن آغاز شده و طبق پیش بینی های صورت گرفته به زودی افتتاح می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار