سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تعطیلات طولانی مدت به تیم ها ضربه می‌زند و تأثیرات منفی بر روی آن ها می‌گذارد.

اعظم صمیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای اعزام تیم ملی هندبال بانوان، مسئولان30 تا 40 روز مسابقات لیگ را تعطیل کرده اند و این کار به ضرر تیم ها هاست و تأثیرات منفی بر روی آن ها می‌گذارد.

صمیمی در ادامه گفت: هم اکنون در جدول پنجم هستیم و بعد از تیم های ثامن سبزوار، رازی شاهرخ شکوهی کردستان و ذوب آهن قرار داریم و 4 امتیازی هستیم.

وی اشاره کرد: 5 سال است که در زیر گروه و لیگ تیم داریم و در سال جاری سعی می‌‌کنیم در جایگاه مناسبی قرار گیریم.

صمیمی گفت: از چهار بازی که در لیگ انجام دادیم 2 برد داریم و 2 بازی باخت که مقابل ذوب آهن و ثامن سبزوار بوده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی اوقات داوری ها اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث می‌شود تیم ما ضربه ببینند و امتیاز از دست بدهند در حقیقت در این دیدار ها اشتباهات زیادی داشتند.

صمیمی عنوان کرد: به دلیل اینکه ما در منطقه کوهستانی هستیم و برخی تیم ها نیز در این مناطق هستند در زمستان به دلیل  بارش به مشکل بر می‌خوریم و تردد در جاده های این مناطق سخت می‌شود.

وی‌ گفت: با توجه به شرایط موجود ما مجبوریم برای انجام دیدارها زمینی حرکت کنیم و در این صورت یا باید بازی را کنسل کنیم و یا باید دل به دریا بزنیم، برای همین این موضوع را به اطلاع فدراسیون رساندیم و گفتیم که موقعیت جغرافیایی برخی تیم ما نیز در نظر گرفته شود.

صمیمی تأکید کرد: بازیکنان تیم یک روز در میان تمرین می‌کنند در تعطیلات باید تلاش کنیم که آمادگی نفرات بالا بماند و افت نکنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در دیدارهای باقی مانده از مسابقات لیگ باید با هوشیاری مقابل حریفان قرار بگیریم و امتیازات لازم را کسب کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار