رييس کلانتري 118 ستارخان از دستگيري يک مامور قلابي که با جعل عنوان از شهروندان اخاذي مي کرد در محله دريان نو، خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ يعقوبي با اشاره به خبر فوق، گفت:" روز گذشته يک مامورنما که با جعل عنوان از شهروندان ساکن محله دريان نو اخاذي مي کرد، بازداشت شد.
وي ادامه داد:" اين جاعل پس از اقدام به اخاذي سريعا از محل دور مي شد اما در آخرين ارتکاب به جرم خود مالباخته موفق شده بود، چهره وي را شناسايي کرده و به خاطر بسپارد که طي آن بلافاصله به ماموران کلانتري مراجعه کرد و اعلام شکايت کرد که بر اساس آن تيمي از ماموران ضمن تشکيل پرونده اي در خصوص جعل عنوان و اخاذي، براي دستگيري متهم پرونده اقدام کردند.
کلانتر 118 ستارخان افزود:" در تحقيقات مشخص شد که اين متهم "سعيد" نام دارد و از جاعلان سابقه دار است که با جعل عنوان و مدارک خود را مامور دولتي معرفي کرده و به بهانه هاي مختلف از شهروندان اخاذي مي کند. 
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" با توجه به چهره و سوابق به دست آمده از متهم، تيم هاي گشت انتظامي خودرويي و موتوري اين يگان براي دستگيري وي اقدام به گشتزني در محدوده هايي کردند که امکان فعاليت متهم مي رفت تا اينکه موفق شدند اين فرد را که با تجهيزات و وسايل نظامي قلابي در سطح شهر تهران تردد مي کردند، را مشاهده و دستگير کنند.
وي ادامه داد:" با بازداشت متهم و انتقال وي به کلانتري، تحقيقات و بازجويي آغاز که متهم به جرايم خود اعتراف و عنوان داشت که با جعل عنوان و معرفي خود به عنوان مامور از شهروندان به بهانه هاي مختلف اخاذي مي کرده است. 
گفتني است، اين متهم پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شد./ف
برچسب ها: مامور ، قلابی ، ستارخان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار