دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت: مسئولان قول می‌دادند چون دغدغه مدال داشتند، حالا المپیک تمام شده است.

سجاد انوشیروانی در گفتگوي اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وقتی بهداد سلیمی به مسابقات المپیک رفت، مدال طلا را کسب کرد؛ حالا پس از گذشت چند وقت مسئولان ورزش این مملکت در قبال اين ورزشکار طلايي که در رقابت هاي المپيک به درد زانو دچار شده است، چه وظیفه ای بر عهده دارند؟


وی ادامه داد: اصلاً مسئولان زنگ زده اند تا از ورزشکار مدال آور خودشان باخبر شوند که قبل از المپیک با درد زانو تمرین می‌کرد و حالا چه وضعیتی دارد؟

انوشیروانی درباره کم کاری کمیته المپیک تصریح کرد: کمیته کل ملی المپیک ارگانی نیست که دست ورزشکاران خود را بگیرد، وزارت ورزش قول داد عملی کرد؛ مسئولان کمیته ملی المپیک نصف قول های خود را عملی کنند، در طول تاریخ المپیک و پارالمپیک چنین نتایجی بدست نیامده بود همه بابت مدال آوری به ورزشکاران هدیه دادند ولی مسئولان کميته هنوز به قول های خود عمل نکرده است.

وی ادامه داد: رئیس اداره کل ورزش استان اردبیل بی بودجه است که از مدال آوران خود یعنی جلیل باقری و انوشیروانی قدردانی کند چون بودجه ای از جایي دریافت نمی‌کند که به ورزشکاران استان خود بدهد.

انوشیروانی از آغاز زندگی جدیدش گفت: وقتی قهرمانی 4 سال برای اهتزاز پرچم کشورش زحمت می‌کشد و از زندگی  خود می‌زند نباید حالا پس از کسب این افتخار، زندگی اش تأمین باشد، همسرم چه گناهی کرده است که قدر ورزشکار قهرمان را در کشورش نمی‌دانند.

وی ادامه داد: همسرم 2 سال به پای من سوخت ولی حالا که باید کنار من باشد باید برای اردوهای تیم ملی باز هم از یک دیگر دور شویم.

انوشیروانی تأکید کرد: آیا مدال ما در المپیک ارزش نداشت که به همراه بهداد سلیمی پرچم کشورمان را در کشور بیگانه به اهتزاز در آوردیم همه شرکت ها و ارگان ها از ورزشکاران تجلیل و قدردانی کردند ولی ارگان اصلی هیچ اهمیتی به ورزشکارانش نداد.

وی در پایان گفت: قبل از المپیک مسئولان چه دغدغه ای داشتند حالا در مرحله مصدومیت و گرفتاری ما آن ها دیگر چه انتظاری از ما دارند نباید حالا یک حالی از ما بپرسند؟


*كيانوش رستمي: مدال آوران را براي تبليغات مي خواهند

كيانوش رستمي در گفتگو با خبرنگار ما افزود: چگونه بايد ورزش ايران تكان بخورد در حالي كه مسئولان پس از المپيك وعده هاي خود را عملي نكردند. مدال آوران را به مراسم هاي گوناگون دعوت مي كنند به روي استيج مي رويم. مسئولان مي گويند به رستمي سکه هاي زيادي داده ايم ولي ما كه چيزي نديديم.

وي ادامه داد: مراسم ها در رسانه ها و تلويزيون پخش مي شود ولي فقط سكه دادن ها در جلوي چشم مردم و بيننده است، فقط با ورزشكاران دست به تبليغات وي زنند!

رستمي تاكيد كرد: وقتي مدال المپيك گرفتم فكر مي كردم با هداياي مسئولان حداقل يك خانه 75 متري در تهران مي خرم تا هميشه در تمرينات تيم ملي حاضر باشم ولي هنوز نتوانستم پاي مصدومم را مداوا كنم.

وي ادامه داد: مسئولان قبل از المپيك كلي به ورزشكاران وعده و وعيد دادند ولي هيچ كدام عملي نشده است در شهر خودم نيز غريبه هستم.

رستمي اضافه كرد: مثل اين كه مسئولان ورزش مان سرشان خيلي شلوغ است!حداقل براي زانوي مصدومم كاري بكنند تا به مسابقات باز گردم و در سال هاي آتي براي تيم ملي وزنه برداري تلاش كنم.

وي ادامه داد: من يك ورزشكارم و دوست دارم كه مصدوميتم برطرف شود تا دورباره ورزش كنم. دكتر پور كاظمي اعلام كرده است كه هرچه زودتر بايد زانويم را عمل كنم ولي هيچ كس گوشش بدهكار نيست.

رستمي خاطر نشان كرد: 3سال است كه با پاي مصدوم از مسابقات جهاني آنتاليا، پاريس و المپيك لندن مدال هاي طلا و برنز بدست آوردم ولي هنوز هزينه اي براي درمان زانويم دريافت نکرده ام چون وزنه برداري پولي ندارد و در ليگ كشور نيز قرارداد آن چناني براي رفع مصدوميت نداريم.

وي در پايان گفت: فقط مي خواهم مسئولاني كه به ما قول دادند قول هاي خود را عملي كنند تا ورزشكاران به ميادين بازگردند و با انگيزه مسابقه بدهند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار