مدير مسئول سابق روزنامه کارگزاران با بيان اينکه تشکيل کارگروه 7 نفره از سوي خاتمي خوب است اما بیراهه نرفتن مهمتر از آن است، درباره منظورش از "بيراهه" گفت: منظور اين است که راهي را نرویم که دشمنان نظام به خاطر نابودی نظام از ما حمایت کنند؛ عملکردمان به گونه‌ای نباشد که سفره سوءاستفاده معاندین نظام را پهن بکنیم.

مرتضی سجادیان مدیرمسئول سابق روزنامه کارگزاران، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکيل کارگروه 7 نفره اصلاح‌طلبان از سوي محمد خاتمي براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده، اظهار داشت: تشکیل کارگروه و اتاق فکر کار خوبی‌ است، اما بیراهه نرفتن مهمتر از همه این‌هاست.

وي در پاسخ به اين سوال که "منظورتان از بيراهه چيست؟" گفت: منظور اين است که  راهي را  نرویم که دشمنان نظام به خاطر نابودی نظام از ما حمایت کنند؛ عملکردمان به گونه‌ای نباشد که سفره سوءاستفاده معاندین نظام را پهن بکنیم. 

سجادیان درباره طرح موضوع "عدم شرکت در انتخابات "در اين کارگروه 7 نفره تاکيد کرد: ضرورت دارد افرادی که ادعا می‌کنند نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند، فعالانه در انتخابات شرکت کنند و مامور به نتیجه هم نباشند.

مدير مسئول سابق روزنامه کارگزاران درباره تنگ‌شدن دایره اصلاح‌طلبان پیرامون خاتمی گفت:‌ در ابتدای راه این تنگ شدن دایره حضور و اکتفا به معتمدين ضروری است، اما برای حضور یکپارچه  همه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری باید قدری این دایره را بزرگتر کرد. خاتمی احتمالا در آینده این دایره را بزرگتر مي‌کند.

وي در ادامه به طرح دولت وحدت ملي هاشمي اشاره کرد و گفت: طرح دولت وحدت ملی را قبول دارم اما یکسری از جزئيات باید به آن الحاق شود.

سجاديان با بيان اينکه مملکت ما نیاز به یک وحدت ملی دارد که این وحدت اعم از مسئولین، دولت و مردم است، عنوان کرد: شرایط کشور ایجاب می‌کند دولتی روی کار آید که بر قوانين نظام اسلامی تاکید و منشور فرامین مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب بداند.

مدير مسئول سابق روزنامه کارگزاران با تاکيد بر اينکه در قالب طرح دولت وحدت ملی می‌توانیم از تمامی ظرفیت‌های موجود در مملکت برای تحقق اهداف عالی نظام استفاده کنیم، گفت: منظور از تمام ظرفیت‌های موجود،‌ خائنین و مشکل داران با نظام اسلامی نیست بلکه منظور اشخاصی‌ است که دلشان برای نظام و جمهوری  اسلامی می‌تپد و موفقیت نظام برایشان مهم است.

وي افزود: بعضی درباره دولت وحدت ملی یک طرفه قضاوت می‌کنند و می‌گویند دولت وحدت ملی به معنای سر کار آمدن یک سری از افراد معلوم‌الحال است؛ خیر،‌ ما نمی‌خواهیم اینگونه باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار