گردشگری تا سال 2020 در کنار صنعت نفت قرار می‌گیرد

 

نائب رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کندوان در مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه صنعت گردشگری پس از صنایع نفت و خودروسازی بیشترین درآمدزایی را در کشور دارد، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا سال 2020 این صنعت در کنار صنعت نفت قرار می‌گیرد

ردایی با اشاره اینکه برای توسعه گردشگری نیاز به حضور گردشگر داریم افزود: افزایش شمار ورود گردشگران به مناطق گردشگری تنها از طریق تامین تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اقامت و پذیرایی مطلوب و شایسته امکان دارد.

وی با مهم ارزیابی‌ کردن آموزش در بخش گردشگری گفت: چشم‌اندازهای طبیعی، جاذبه‌های فراوان گردشگری و ظرفیت‌های معنوی مثل اماکن تاریخی، مساجد و امامزاده‌ها باید مورد شناسایی قرار گیرد و دستگاه‌های دولتی در امر سفر مقدمات را فراهم کنند.

نایب رئیس جامعه واحدهای پذیرایی کندوان در مازندران گفت: امکانات سفر باید برای توریست و مسافر فراهم شود تا مسافران و گردشگران با خیال آسوده در زمان مسافرت به استراحت و گردشگری بپردازند.

ردایی افزود: وجود آشپزخانه‌های مرکزی بدون استعلام، مهم‌ترین مشکل واحدهای پذیرایی است که این امر نیاز به بررسی بیشتر دارد.

به گفته وی برخورد با واحدهای غیرمجاز و صدور پروانه برای واحدهای پذیرایی دارای مجوز از درخواست‌های واحدهای پذیرایی کنداون است./س

برچسب ها: گردشگری ، کنار ، صنعت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.