دبیر شورای عالی جبهه ایستادگی گفت: جبهه ایستادگی به دنبال کارهای درون سازمانی برای آمادگی و شرکت در انتخابات و کمک به مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات است.

امیرعلی امیری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت این جبهه گفت: جبهه ایستادگی به دنبال کارهای درون سازمانی برای آمادگی و شرکت در انتخابات و کمک به مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات  است.

وی با اشاره به اینکه طبق رهنمود مقام معظم رهبری از ورود زودهنگام اجتناب می‌کنیم، تصریح کرد: جبهه ایستادگی به لحاظ اینکه در حال حاضر نامزدهاي انتخاباتي به صورت رسمی اعلام نشده‌اند، در حال بررسی معیارها و ملاک‌های یک رئیس جمهور  است تا پس از معین شدن مصادیق  معیارها را با کاندیداهای مورد نظر تطبیق دهد و در فصل انتخابات از آن فرد مورد نظر حمایت کرد.

دبیر شورای عالی جبهه ایستادگی در راستای انتخابات شورای شهر بيان داشت: در صدد شناسایی افرادی که توانایی و آمادگی حضور و ظرفیت بالا بردن مشارکت را دارند هستیم.

امیری‌ با ذکر این نکته که هنوز در بحث معیارها به جمع‌بندی کامل نرسیدیم تصریح کرد: از جمله معیارهایی که یک رئیس جمهور باید دارا باشد توان مدیریت صحنه بین‌المللی و بحث اقتصادی است چرا که سیاست خارجی امروز ما نیز به مسئله اقتصادی گره خورده است.

دبیر شورای عالی  جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: در جلسات هفتگی جبهه ایستادگی با حضور کارشناسان، اساتید و نمایندگان مجلس به هم‌اندیشی می‌پردازیم.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: امیری ، جبهه ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار