نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، با تأكید بر لزوم توسعه كشاورزی، به عنوان محور توسعه شهرستان، گفت: توسعه كشاورزی، بیكاری جوانان این شهرستان را تا 60 درصد كاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مجید جلیل سرقلعه گفت: شهرستان لردگان می تواند از منابع آبی شش رودخانه فصلی و دائمی به منظور توسعه كشاورزی بهره برداری كند، در حالی كه آب شرب تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان با تانكر تامین می‌شود.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، با تأكید بر لزوم توزیع عادلانه منابع آبی و افزایش بهره وری در استفاده از این منابع، ادامه داد: در صورتی كه آب طی سالجاری، عادلانه به شهرستان لردگان اختصاص یابد، فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط با كشاورزی نیز با توجه به تخصص خود می‌توانند مشغول به كار شوند.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تأكید بر لزوم توسعه متوازن و همگام همه بخش های شهرستان لردگان، تصریح كرد: با تخصیص عادلانه آب به این شهرستان و افزایش اشتغال جوانان در بخش كشاورزی، مشكل بیكاری جوانان تا حد زیادی رفع می شود.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.