نائب رئیس بانوان گفت: سرمربی خارجی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان فعلا می‌ماند و در خدمت بازیکنان ملی پوش است.

میترا نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اسپانیا با نیچ سرمربی صربستانی تیم می هندبال بانوان کشورمان تا 23 خرداد 92 قرارداد دارد و بعد از مسابقات آسیایی اندونزی نیز در خدمت بازیکنان ملی پوش است و به آن ها تمرین خواهد داد.

وی تصریح کرد: اردوی هند هم تیم ملی طی روزهای 7 تا 14 آذر در تهران برگزار خواهد شد و سپس 18 بازیکن انتخاب می‌شوند و از 15 آذر به اندونزی می‌روند.

نوری در ادامه گفت: هندبال بانوان در اول راه است در دو دوره ای که در گذشته در رقابت های آسیایی شرکت کردیم مقام خوبی کسب نکردیم ولی در این دوره سعی می‌کنیم در حد امکان عنوان مناسبی کسب کنیم.

وی گفت: در مسابقات آسیایی اندونزی با کشورهای کره شمالی و جنوبی، چین و اندونزی و تایوان که در چند روز گذشته به گروه ها اضافه شده است همگروه هستیم.

وی اضافه کرد، در سال 2014 نیز مسابقات آسیایی کره جنوبی در شهر این‌چون انجام خواهد شد که باید برای این رقابت های نیز آماده شویم.

نوری تأکید کرد، اردوی شانزدهم تیم ملی بانوان هم اکنون در حال برگزاری است و فردا به پایان خواهد رسید.

وی گفت: تمرینات در شرایط خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان از عملکرد سرمربی خود راضی هستند و مشکل خاصی نیست، در این بین فدراسیون نیز با تمامی توان در خدمت تیم ملی بوده است و امکانات نیز فراهم است.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: به غیر از سانیاپا نیچ به عنوان سرمربی، شمین شافعیان مربی و ناریه مقبول سرپرست با تیم ملی همکاری دارند./مح

برچسب ها: هندبال ، بانوان ، ملی پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار