شهردار منطقه 5 گفت : با اجرای طرح های عمرانی و ترافیکی 300 تقاطع غرب تهران برای تردد معلولین و جانبازان مناسب سازی شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 5 ، سعید طلوعی شهردار این منطقه  با بیان این مطلب گفت :  بخشی از نقاط  واماکن شهری متناسب با شرایط معلولین طراحی نشده بود که با توجه به سیاست های مسئولان شهرداری در فراهم کردن فضای مناسب  وتسهیل درتردد این قشر از جامعه همسطح سازی ومناسب سازی معابر اجرا شد. 
وی افزود : با همکاری کارشناسان حوزه ترافیک پس از شناسایی نقاط  حادثه خیز عملیات مناسب سازی در 300تقاطع ازشبکه معابرشهری وبزرگراهی  اجراشد وبه منظور اهمیت وضرورت این طرح تداوم دارد .
طلوعی احداث قوس های استاندارد راست گرد، ، حذف پارک حاشیه مزاحم در تقاطع ها، رفع معارض عبور عابرین در رفیوژ میانی ، احداث کف پوش، نهر، نصب دریچه  و سر پوشیده کردن آن ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ از چمله اقدامات اجرایی دراین خصوص است. 
وی  تصریح کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت مناسب سازی معابر برای تردد معلولین این طرح بصورت گسترده در سطح منطقه اجرایی شد و در ادامه طرح مناسب سازی بوستان ها و مراکز تفریحی و ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه 5 در ادامه از هماهنگی با پلیس راهور جهت جلوگیری از پارک خودرو در اماکن ویژه پارک معلولین و جانبازان خبر داد ./ف
برچسب ها: معابر ، شهری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار