عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: طراحان نظريه‌ وحدت ملي بن بست رسيدن خود را به نظام نسبت مي‌دهند و مخالفان طرح خود را تندرو و مغرض مي‌نامند.

حجت الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمايت آشوب آفرينان سال 88 از طرح وحدت ملي گفت: هدف اصلاح طلبان بحران آفريني و  تنش زايي براي کشور است و اين امر را به کرات در دوره‌هاي مختلف ثابت کرده‌اند و حمايت آنها از طرح‌هايي نظير وحدت ملي در همين راستا قابل ارزيابي است.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح کرد: طراحان نظريه‌ وحدت ملي بن بست رسيدن خود را به نظام نسبت مي‌دهند و مخالفان طرح خود را تندرو و مغرض مي‌نامند.

حجت الاسلام شجوني تأکيد کرد: طرح‌هايي نظير وحدت ملي در نظام‌هاي سياسي‌اي کاربرد دارد، که در آنها تمامي راه حل‌ها و استراتژي‌ها به بن بست رسيده است، حال آنکه در نظام جمهوري اسلامي پويايي وجود دارد.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطرنشان کرد: ملت ايران سال‌هاست که مهر باطل را بر کارنامه اصلاح طلبان زده است، بنابراين بهتر است اين جريان و حاميان فکري آن سکوت اختيار کنند تا يک انتخابات سالم برگزار شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شجونی ، شعار ، وحدت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار