شهردار كلانشهر قم به همراه برخي از اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران شهرداري قم با توليت آستان مقدس امامان شريفين امام هادي و امام حسن عسكري(ع) ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در اين ديدار توليت آستان مقدس امام هادي(ع) و امام حسن عسكري(ع) از ارائه خدمات شهرداري قم به زائرين حضرت فاطمه معصومه(س)و حمايتهاي خوب اعضاي شوراي اسلامي شهر قم قدرداني كرد.
محمد دلبري در اين ديدار اظهار داشت:شهرداري قم و آستان مقدس امامان شريفين امام هادي(ع) و امام حسن عسكري(ع) در راستاي توسعه ارتباطات و مبادلات فرهنگي ،اقتصادي،اجتماعي،آموزشي و غيره تفاهم نامه همكاري امضاء كردند.
وي افزود:اين تفاهم نامه همكاري فيمابين شهرداري قم و توليت آستان مقدس حضرت امام هادي(ع) و امام حسن عسكري(ع) در شهر سامراء در روز جمعه مورخ26آبانماه91 مصادف با اول محرم الحرام1434 هجري قمري به امضاء رسيد.
دلبري با اشاره به امضاي اين تفاهم نامه از سوي طرفين و اعلام آمادگي همكاري هاي دوجانبه گفت:اين قرارداد به منظور برقراري روابط متقابل به امضاء رسيده و متضمن همكاريهاي فرهنگي،اجتماعي،علمي و عمراني خواهد بود.
شهردار كلانشهر قم با اشاره به توافق طرفين جهت برگزاري نشست هاي ساليانه مشترك انديشمندان،پژوهشگران و اهالي فرهنگ دو شهر گفت:ديدار شهروندان دو شهر از طريق تورهاي ويژه با پايين ترين قيمت ممكن و تعريف و توسعه گردشگري مشترك جزو توافقات دو طرف ايراني و عراقي بوده است./س
برچسب ها: قم ، ارتباط ، قم و عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.