معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: فاجعه غزه ، تداعي مظلوميت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفاي ايشان در واقعه کربلا است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سرهنگ صادقي تلاش رسانه هاي جمعي جهان درخصوص کم رنگ و بي اهميت جلوه دادن تراژدي به وقوع پيوسته در فلسطين را بيانگر يک نوع عمليات رواني دانست و افزود : عمق فاجعه به حدي است که با تمام ترفند ها و سانسور هاي رسانه اي ، صداي مردم مظلوم فلسطين ، جهان را به لرزه در مي آورد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت : رژيم صهيونيستي براي توجيه اقدامات وحشيانه خود در حمله به ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين مي کوشد با مظلوم نمايي ، اجماع جهاني را با خود همراه و افکار عمومي جهان را نيز تحت تاثير قرار دهد و تاکيدش بر اين است که ما مجوز حمله به غزه را از آمريکا گرفته ايم .
وي با اشاره به عبارت کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا ادامه داد: فاجعه غزه ، تداعي مظلوميت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفاي ايشان در واقعه کربلا است.
سرهنگ صادقي در پايان با بيان اينکه رسانه هاي غربي مي کوشند وقايع و فجايع اخير را وارونه جلوه دهند اظهار داشت : در قضيه فلسطين اگر يک انفجار در يک منطقه اي از فلسطين رخ دهد و عده اي صهيونيست در آن زخمي شوند به عنوان يک فاجعه بزرگ در دنيا منعکس مي شود، اما متقابلاً کشتار هر روز فلسطيني ها مسکوت مي ماند و منعکس نمي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.