یک ویلای غیر مجاز در اراضی ده هکتاری عباس آباد تخریب شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخيزداري نوشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : یک ساختمان دو طبقهٔ ویلایی که به صورت غیر مجاز در زمین‌های ده هکتاری شهرک زعفرانیه سلمان‌شهر واقع در شهرستان عباس آباد ساخته شده بود تخریب شد.

سرهنگ ادیب افزود: روند رسیدگی قضایی به تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز مذکور از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و پس از محکومیت متخلف در دادگاه بدوی، دادگاه تجدید نظر نیز حکم به قلع و نزع اعیانی داد.

به گفته وی: حکم دادگاه با حضور ماموران اجرای احکام دادگستری عباس آباد و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهر و همچنین نیروهای منابع طبیعی عباس آباد و تنکابن و صیانت از جنگل غرب مازندران اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخيزداري نوشهر گفت: هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی جنگل‌های جلگه‌ای و زمین‌های ده هکتاری ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ ادیب افزود: در هفت ماه امسال در مجموع 2/12 هکتار از اراضی ملی در قالب اجرای تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌هاومراتع و 9/9 هکتار در اجرای احکام صادره از محاکم قضایی در غرب مازندران خلع ید شد./س

برچسب ها: تخریب ، ویلا ، عباس آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.