پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پر هیجانی را شاهد بودیم ذوب آهنی ها با وجود 9 نفره بودن جسورانه بازی کردند و حتی چند موقعیت گلزنی هم در محوطه جریمه پرسپولیس به وجود آوردند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیسی ها روز خوش شانسی شان بود این تیم دو گل از ذوبی ها دریافت کرد اما شرایط بازی با 9 نفره شدن حریفانشان به نفعشان تمام شد و بازی را بردند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: این نوع بازی کردن ،‌پرسپولیس  را به جایی نمی رساند سرخپوشان باید در همه نقاط زمین قوی ظاهر شوند از حق نباید گذشت که پرسپولیسی ها با 9نفره شدن  حریف بردند.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در این بازی گفت:  با اینکه ذوبی ها  با 9 نفره شدن  فشار زیادی تحمل کردند اما نظم خوبی در خط دفاعی داشتند و بازیکنان برنامه تاکتیکی  مد نظر سرمربی شان را به خوبی اجرا ولی  با اشتباهشان در ثانیه های پایانی نتیجه را به حریفشان واگذار کردند عملکرد ذوبی ها به مراتب بهتر از پرسپولیسی ها بود .

بازي سرخپوشان بايد یکنواخت باشد

وی در مورد حضور رضا حقیقی  در تیم پرسپولیس افزود:  به طور حتم در پست هافبک دفاعی پرسپولیسي ها بازیکن نیاز داشتند که حقیقی  را جذب کردند اگر رضا حقیقی می خواهد روند بازیهای خوبش را تداوم  دهد باید با دیگر بازیکنان  پرسپولیس سریعتر هماهنگ شود./مح
برچسب ها: عبدی ، حسین ، حقیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار