مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: بیش از نیمی از اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در اصفهان به دلیل نبود سوخت غیر‌فعال شده‌اند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید عباس روحانی امروز در اصفهان با اشاره به اینکه اتوبوسرانی اصفهان تنها موظف به ارائه حمل و نقل مناسب به شهروندان است، اظهار کرد: از چهار سال گذشته تاکنون نبود سوخت برای سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در سطح شهر اصفهان از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این ناوگان بوده است.

وی ادامه داد: البته هر ساله وعده‌هایی از سوی مسئولان در راستای ساماندهی این وضعیت و اختصاص سوخت CNG به اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان داده شده اما تاکنون هیچ یک از این وعده‌ها جنبه عملیاتی پیدا نکرده است و جایگاه فرزانگان اصفهان نیز جوابگوی سوخت‌گیری تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز نیست.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: بیش از نیمی از اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در شهر اصفهان به دلیل نبود سوخت غیر‌فعال شده‌اند و در حال حاضر این اتوبوس‌ها همچنان با نبود سوخت مورد نیاز برای فعالیت در سطح شهر مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان هیچ تغییری نکرده است، اضافه کرد: با توجه به وجود این مشکلات چاره‌ای جز دیزلی شدن اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان نداریم و در حال حاضر بیش از 30 دستگاه از این اتوبوس‌ها دیزلی شده‌اند.

روحانی تاکید کرد: اگر چه محیط زیست مخالف دیزلی شدن اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان است اما این ناوگان تنها باید نیاز‌های حمل و نقلی شهر را پاسخ بدهد و نمی‌توانیم چرخه حمل و نقل عمومی شهر را به دلیل نبود سوخت CNG برای اتوبوس‌های گاز‌سوز مختل کنیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.