سومین کنگره دستاوردهای پزشکی شب گذشته در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  این کنگره بین المللی "تازه ترین دستاوردهای پزشکی پژوهش در دانش پزشکی" از پزشکی مولکولی تا پزشکی بالینی با محوریت تاریخ و اخلاق پزشکی برگزار شد.

دکتر رنجبر، دبیر سومین کنگره بین المللی دستاوردهای پژوهش پزشکی در مراسم اختتامیه این کنگره گفت: در تمام زمینه های علمی و پژوهشی باید از بزرگان و دست اندرکاران که در سطح ملی و سطح جهانی مخصوصا در زمینه پزشکی که مرتبط با سلامت انسان هاست تشکر و قدر دانی شود.

وی افزود: ساختار بر این اساس است که افراد باید دارای توانایی علمی در سال های طولانی باشند و باید دارای اخلاق و عشق به درمان بیماران را دارا باشند و بنابر گزینش این افراد بر این اساس است. امسال در 6 قضیه ی علمی برای این جوایز طراحی شده است.

وی با اشاره به کاربردی بودن این کنگره در مقایسه با کنگره های مشابهی که تاکنون برگزار شده است اظهار داشت: تندیس ها و لوح ها جز یادگاری ها برای دست اندرکاران خدمت به سلامت انسان هاست و هیچ جنبه مادی ندارد.

رنجبر با ابراز رضایت از برگزاری این کنگره در تالار ابن سینا تاکید کرد: پزشکان جوان امروزه اینترنت و سایر وسائل الکترونیکی دارای اطلاعات به روز شده ای هستند و می توانند آینده پزشکی ایران را به سرعت رو به رشد و تعالی قرار دهند.

دبیر علمی سومین کنگره دستاوردهای پزشکی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین کنگره ها و همایش هایی مقدمات این مهم در عرصه های ملی و بین المللی فراهم شود و پزشکان در این کنگره ها اطلاعات و دانش ه ای خود را با دیگر پزشکان معتبر دنیا به روز و بحث و گفتگو می کنند.

سومین کنگره دستاوردهای بهداشتی روز پنج شنبه در دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد و شامگاه دوشنبه 29 آبان ماه جاری نیز به کار خود خاتمه داد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار