سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی اظهار کرد: با همدلی بازیکنان و کادر فنی، به دور از حواشی و با آمادگی کامل به مصاف تیم صدر نشین لیگ دسته یک فوتبال کشور می رویم.

سیدهاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: تمرینات تیم زیرنظر اصغر جانداری و نظارت خداداد عزیزی به طور منظم انجام شده است و با تمام قوا به مصاف تیم صدرنشین گسترش فولاد تبریز خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه «ورزش استان چوب نبود همدلی را می خورد» عنوان کرد: خوشبختانه این هفته توانستیم کادر فنی و بازیکنان را از حواشی مستطیل سبز دور کنیم و آنان را با انگیزه بالا برای کسب امتیاز کامل در دیدار با گسترش فولاد تبریز آماده نماییم.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم در مورد تیم گسترش فولاد تبریز گفت: رسول خطیبی تیم خوبی را روانه بازی ها کرده و توانسته اند نتایج خوبی را کسب کنند و با 22 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

حسینی افزود: برای دیدار روز چهارشنبه اول آذرماه بازیکن مصدوم نداریم اما میثم رضاپور را به دلیل 3 اخطاره شدن و فرزاد حمیدی که در بازی قبلی اخراج شد را در اختیار نخواهیم داشت.

شایان به ذکراست تیم فوتبال ابومسلم خراسان پس از دیدار در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل گسترش فولاد تبریز در هفته دوازدهم به همدان می رود و روز پنجشنبه 9 آذرماه با تیم الوند این شهر دیدار خواهد کرد./س

برچسب ها: ابومسلم ، فوتبال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.