رئيس فدراسيون هندبال گفت: اگر کاسترو نخواهد در خدمت تيم ملي باشد، از گزينه هاي داخلي استفاده خواهيم کرد.

جلال کوزه گري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: صحبت هايي در خصوص همکاري رافائل کاسترو مربي خارجي ثامن سبزوار با تيم ملي شد است و منتظر جواب وي هستيم و اگر رافائل نخواهد در خدمت تيم ملي باشد، از مربيان داخلي استفاده خواهيم کرد.

وي تصريح کرد: احتمال حضور وي در تيم ملي است ولي صددرصد نيست، بايد ببينيم در روزهاي اينده چه اتفاقي رخ خواهد داد و آمدن رافائل به تيم ملي منوط به همکاري با باشگاه ثامن سبزوار است و در حال حاضر شرايط مالي اجازه نمي دهد مربي خارجي ديگري بياوريم.

کوزه گري در ادامه گفت: در اين موقعيت که شرايط مالي اجازه نمي دهد مربي ديگري بياوريم، وي بهترين گزينه است و مي تواند براي تيم ملي تاثيرات خوبي به همراه داشته باشد.

وي اشاره کرد: درصدديم هرچه زودتر تيم ملي بزرگسالان تشکيل شود. در داخل کشور نيز مربيان خوبي داريم و بايد منتظر ماند.

کوزه گري در خصوص وضعيت هيئت هندبال تهران، گفت: طالبي تا بهمن ماه رئيس اين هيئت است. بعد از اين موعد انتخابات صورت مي گيرد و رئيس جديد انتخاب مي شود و تا آن موقع 4_3 ماه فرصت است تا کارهاي عقب مانده انجام شود.

وي عنوان کرد: رئيس فعلي هيئت تهران، 4 سال دوم خود را در اين مکان تجربه مي کند و مي تواند براي دور بعد نيز کانديد شود.

کوزه گري درباره حضور يک تيم تهراني در مسابقات ليگ برتر، گفت: هم اکنون فقط نيروي زميني که يک تيم نظامي است، در رقابتهاي ليگ برتر حضور دارد و به نظر وجود يک تيم در کوره مسابقات ليگ خيلي کم است.
بايد تلاش کرد که تيم هاي ديگري در استان ايجاد شود و در رقابتها حضور پيدا کنند.

وي عنوان کرد: مسابقات ليگ برتر بانوان به خاطر حضور ملي پوشان کشورمان در رقابتهاي قهرماني آسيا تعطيل است، اين کار را براي اين انجام داديم تا بازيکناني که در تيم هاي باشگاهي خود بازي مي کنند، مصدوم نشوند و با آمادگي و با خيال آسوده، به رقابتهاي آسيائي اعزام شوند.

کوزه گري خاطرنشان کرد: رقابتهاي ليگ برتر آقايان هر هفته پيگيري مي شود و ثامن سبزوار که در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا شرکت داشت و به ايران بازگشته اند، در ادامه اين رقابتها حضور پيدا مي کند و بايد بازيهاي معوقه خود را در زمان مشخص با ساير تيم ها انجام دهد./مح
برچسب ها: هندبال ، مربی ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار