شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی عنوان شورای پدافند غیرعامل نمونه را در بین شوراها ی پدافند غیرعامل سراسر کشور از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، در ارزیابی های صورت گرفته در سال 1390 از سوی سازمان پدافند غیر عامل کشور شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی موفق شد در بین 31 استان کشور عنوان استان نمونه کشور را از آن خود کند.

براساس این گزارش به همین مناسبت سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اهدا لوح تقدیری از علی اکبر شعبانی فرد استاندار استان مرکزی و رئیس کمیته و شهرام بیدل دبیر کمیته پدافند غیر عامل استان قدرانی کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در متن تقدیر از رئیس و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی آورده است: جوانه های بالندگی هر فرهنگ و جامعه ای مرهون تلاش های عالمانه و متعهدانه فرهیختگانی است که با درایت و عنایت، مسیر عزت و سرافرازی را با پایداری ملی تحقق می بخشند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی می افزاید: گشایش عرصه های نوین علی و عملی با اهتمام عالمانه و اندیشه های خردورزانه فعالین عرصه پدافند غیرعامل و اولویت بخشی به توسعه و پویایی آن، آینده نوید بخشی را امید می دهد که چنانچه مجال رشد و پایایی آن افزودن گردد بی گمان همگان از اثرات و کارآمدی آن بیشتر خواهند شنید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.