در سه روز اخیر شماری از مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از طریق گذرگاه رفح به بیمارستان های منطقه سینا از جمله بیمارستان شهر العریش در شمال سینا منتقل شده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، دکتر سامی انور حسن رئیس بیمارستان دولتی العریش گفت: بیمارستان العریش آماده استقبال از موارد اورژانسی است. اکنون متخصصان مختلف مانند متخصصان مغز و اعصاب و گردش خون و ارتوپدی و جراحان در این بیمارستان مستقر هستند و وضع مجروحانی را که به این بیمارستان منتقل شوند بررسی می کنند. پس از آن مجروحان به بخش یا بیمارستانی که مناسب درمان آنان باشد اعزام می شوند. به این منظور یک پزشک به عنوان مسئول هماهنگ کننده بین بیمارستان العریش و بیمارستان های قاهره در العریش حضور دارد.
دکتر حمدی نبوی متخصص جراحی مغز و اعصاب در موسسه ناصر قاهره نیز گفت: من از طرف وزیر بهداشت مامور شده ام وضع بیمارانی را که از غزه به العریش منتقل می شوند بررسی و گزارش کنم. اگر این بیماران نیاز به عمل فوری داشته باشند در همینجا عمل انجام می شود. ولی اگر نیاز به امکانات بیشتر و معاینات دقیق تری باشد، مجروحان به دیگر بیمارستان های تابع وزارت بهداشت اعزام می شوند.
دکتر سمیر صالح الهمص که همراه یکی از مجروحان فلسطینی به بیمارستان العریش آمده است نیز گفت: ما در غزه و دیگر مناطق فلسطین آماده ایم فرزندان و جان و همه داشته های خود را در راه خدا و در راه آزادسازی قدس بدهیم. دشمن، کودکان را بمباران می کند. ما خدا را شکر می کنیم و به ایستادگی ادامه می دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار