نشست مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس ‌جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در خصوص این نشست گفت: مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، تخصیص 50 درصدی اعتبارات تملك دارایی را خواستار شدند.

امیرعباس سلطانی افزود: اعتبارات تملك دارایی‌ های سرمایه‌ای استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری، بیش از یك‌ هزار و 210 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در تخصیص های جدید قرار است 18 درصد این اعتبارات كه بالغ بر 217 میلیارد ریال است به استان تخصیص یابد.

سلطانی افزود: در نشست مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با معاون اول رئیس جمهور، پاسخگو نبودن اعتبار فعلی با توجه به حجم فعالیت های عمرانی و طرح های در دست اجرا در استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح كرد: در این نشست، مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، تسریع در ساخت پل دسترسی و جاده‌ جایگزین سد كارون 4 را خواستار شدند.

سلطانی افزود: اجرای این طرح چند سال به طول انجامیده واین در حالی است كه در برنامه ریزی های اولیه طرح، احداث جاده جایگزین باید در مدت 18 ماه انجام می شد.

وی افزود: در ملاقات نمایندگان استان با معاون اول رئیس جمهور، مشكلات و پیشنهادهای حوزه های انتخابیه نیز مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی افزود: معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه اعلام كرد كه دولت برای اجرای طرح های استان چهارمحال و بختیاری، بخصوص طرح های مهر ماندگار، اعتبارات لازم را در نظر گرفته و تلاش می‌شود پروژه‌های عمرانی و طرح‌های توسعه‌ای این استان تكمیل شود. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.