رییس هیات فوتبال استان زنجان با كسب اكثریت آرا به مدت چهار سال دیگر سكان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان که باحضور علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران و مدیركل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد، اصفهانیان به عنوان تنها كاندید این پست ، با كسب 17 رای از 19 رای ماخوذه در سمت خود ابقا شد.

از مجموع 19 رای ، تعداد سه رای سفید بود و در پایان نیز با رای اعضای مجمع ساسان نظری به عنوان نایب رییس اول ، خانم پیمان دادلویی به عنوان نایب رییس هیات فوتبال بانوان استان زنجان انتخاب شدند.

گفتنی است: اصفهانیان پس از ابقا در سمت خودگفت: از اینكه اعضای مجمع اعتماد كرده و به من رای دادند تشكر و قدردانی کرده و امید دارم با تلاش مضاعف بتوانم جوابگوی فوتبال زنجان باشم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: اعضا مجمع هیات فوتبال استان زنجان به اصفهانیان كه از برترین های فوتبال ایران است رای اعتماد مجدد دادند و امید دارم در این عرصه به موفقیت های بیشتری دست یابند.

كفاشیان افزود: اصفهانیان كه در زمان حاضر به عنوان رییس كمیته فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می كنند برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در فدراسیون و زنجان خدمات ارزنده ای انجام داده اند./ب


برچسب ها: ابقا ، رییس ، فوتبال ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.