در حالیکه بمباران غزه به شدت ادامه دارد، شهرک نشینان صهیونیست به اقدامات خشونت آمیز خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری ادامه می دهند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، شهرک نشینان یهودی به روستای اوریف در جنوب بابلس حمله کرده و مسجد رباط را آتش زدند.
یکی از مسئولان روستا گفت؛ شماری از شهرک نشینان از شهرک یسار به اینجا آمدند و در ورودی مسجد را که تازه بنا شده است، آتش زدند.
این منطقه از اوریف بارها هدف حملات شهرک نشینان اسرائیلی قرار گرفته است، به همین علت فلسطینیان برای جلوگیری از ورود آنها، پنجره ها و همه ورودیها مساجد را با تورها و شبکه های فولادی مسدود کرده اند.
این مسئول فلسطینی، ادامه داد: آنها اغلب به اینجا می آیند و به کشاورزان حمله می کنند، آنها حتی به فلسطینیان در داخل خانه هایشان حمله می کنند، گوسفندانشان را می دزدند، در و پنجره خانه های فلسطینیان را می شکنند و درختان را قطع می کنند یا آتش می زنند.
 فلسطینی دیگري گفت: آنها بارها به خانه من حمله کرده و خسارات زیادی رسانده اند. صهيونيست ها بسیاری از وسایل ما از جمله خودرو و کامیون و وسایل کشاورزی ما را می دزدند یا آتش می زنند.
يک مسئول فلسطینی اظهار داشت: آنها از پنجره و منافذ خانه ها به داخل بمبهای دست سازی پرتاب می کنند به همین علت خانواده ها سعی می کنند نزدیک در و پنجره نخوابند.
گفتني است؛ شهرک نشینان اسرائیلی همچنین یک خودرو را در روستای سنجیل بین رام الله و نابلس آتش زدند و روی آن شعارهای نژادپرستانه نوشتند.
برچسب ها: خشونت ، صهیونیست ها ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار