در بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه یزد در محکومیت حمله به غزه تاکيد شد

اسرائیل توان تحمیل اراده نظامی خود بر جریان مقاومت را ندارد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد: دانشجویان و دانشگاهیان به هر نحو ممکن برای حمایت از برادران و خواهران مظلوم خود به پا خیزند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در محکومیت حمله به غزه به شرح زير است:

بسم رب الذی ینتقم من القوم الظالمین بظهور المهدی (عج)

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ؛همزمان با فرا رسیدن ماه خون و حماسه، اراضی اشغالی فلسطین بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی است که در سایه سکوت رهبران جهان عرب و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم می‌زند.

رسالت و مسئولیت دانشگاهیان مستلزم افشای ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی و هشدار درباره پیامدهای خطر گسترش روز افزون «صهیونیسم مسیحی» در خاورمیانه و قلب جهان اسلام است. در این راستا بازخوانی مجدد مواضع و رهنمودهای روشنگر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌تواند بار دیگر راهگشای دانشگاهیان  جهان در شناسایی عالمانه  ریشه‌های این قبیل اقدامات فاشیستی و جنایتکارانه، باشد.

 آنچه که امروز در غزه شاهد هستیم، نمایش فجیع ترین و شدیدترین جلوه های وحشی گری و ظلم و تجاوز به حقوق اولیه مردان، زنان و کودکان بی گناه می باشد، که از سوی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و با حمایت های بی دریغ مدعیان سینه چاک آزادی، دموکراسی و حقوق بشر، در حق مسلمانان غزه انجام می شود.بدون شک این نسل کشی وحشیانه، بیش از هر چیز نشانه ای مبرهن از ضعف بیش از پیش این غده سرطانی می باشد. و رژیم منحوس صهیونیستی این حملات را برای استتار مشکلات مختلف خود، پی گرفته است.

سکوت خفت بار شیوخ مزدور عرب و مجامع عربی از جمله؛ اتحادیه عرب از یک سو، و بی تفاوتی ننگین سازمان‌های بین المللی مدعی حقوق بشر از سوی دیگر؛ همگی نشانه این است که فلسفه اصلی وجود این سازمان ها، تنها استفاده ابزاری از آن ها برای پیشبرد منافع و مطامع شوم قدرت های استکباری می باشد این اقدامات نشانگر ضعف اسرائیل است و مقاومت و ایستادگی مردم غزه نشان داده که دیگر آبرویی برای رژیم غاصب صهیونیستی باقی نمانده است، امروز پس از پیروزی جریان مقاومت در جنگ های 33روزه و 22 روزه و شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل، بر همه جهانیان مشخص شده است که مقاومت اسلامی یک جریان مقتدر در منطقه می باشد. عملیات پهپاد ایرانی حزب الله و توان موشکی حماس در روزهای اخیر نشان دهنده این امر است که اسرائیل توان تحمیل اراده نظامی خود بر جریان مقاومت را ندارد. ساقط کردن جنگنده F16 و پهباد اسرائیل و موشک باران اراضی اشغالی فلسطین و اصابت موشک های حماس به تل آویو حکایت از آمادگی کامل برای دفع تهاجم دارد.

 وضوح رابطه مستقیم این حملات با آنچه که امروز در سوریه شاهد هستیم بر هیچ کس پوشیده نیست.اسرائیل جنایتکار پس از عدم توفیق پیشبرد اهداف شومش در سوریه ؛امروز برای آنکه بی آبرویی اش را کم رنگ جلوه دهد به کشتار مردم بی گناه و کودکان غزه روی آورده است؛ که دست به حماقتی بس بزرگ زده! .و مردم مقاوم و مبارز مسلمان در فلسطین و غزه به پیروی از  [وقاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقاتِلُونَکُمْ ] جوابی دندان شکن به آنها دادند .و این گونه بر بی آبرویی هایشان افزودند.[ الحمد لله الذی جعل اعداعنا من الحمقا]

در آخر ، ما دانشجویان دانشگاه یزد  ضمن هم دردی و همدلی با برادران مسلمان خود در غزه، جنایات رژیم جاعل صهیونیستی را محکوم کرده و از همه مسلمانان به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنیم، به هر نحو ممکن برای حمایت از برادران و خواهران مظلوم خود به پا خیزند.و ندای دشمن‌شکن هیهات من الذّله سربدهند و چنان لرزه و رعشه بر اندام دشمن بیاندازند که فرصت هر گونه تصمیم‌گیری و اقدام را از او سلب بنمایند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار