مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:آزمایشگاه 'PLC ' این شركت با اعتبار افزون بر دو میلیارد و500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

'غلامرضا پاكدل' در حاشیه این آیین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: با راه‌اندازی آزمایشگاه 'PLC 'سالانه 400 نفر نیروی انسانی متخصص صنعت نفت شهرستان از آموزش‌های نوین لازم بهره مند خواهند شد.
وی گفت: با توجه به اینكه تاسیسات شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حال توسعه و بروز شدن است، وجود سیستم و آزمایشگاه ' PLC ' یكی از ضروریات منطقه بود كه در مدیریت آموزش شركت تجهیز و مهیا شد .
وي گفت: با فعال شدن این آزمایشگاه نرم افزاری، اعزام نیروهای تخصصی صنعت نفت گچساران برای فراگیری آموزش در خارج استان كه هزینه بالایی نیز برای شركت در پی داشت پایان یافت .
مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: در مرحله نخست راه اندازی آزمایشگاه آموزشی یاد شده ، كارشناسان قسمت' تعمیرات' و 'ابزار دقیق' صنعت نفت با حضور اساتید مجرب از استان خراسان كارگاه آموزش عملی تخصصی خود را شروع كردند .
وی تاكید كرد: با بهره‌برداری از این آزمایشگاه تاسیسات شركت نفت گچساران سیستم‌های آموزشی سنتی و قدیمی جای خود را به سیستم‌های جدید و نرم‌افزاری نوین دیجیتالی داده است./ب

برچسب ها: آزمایشگاه ، plc ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.