رد جوان در ادامه بازجويي ها وقتي در برابر سوالات فني و پليسي قرار گرفت به تناقض گويي پرداخت و در نهايت ناچار به بيان حقيقت شد. او گفت: شب حادثه وقتي به منزلم آمدم ديدم همسرم در خانه نيست؛ بنابراين فکر کردم او به اتفاق خانواده اش به باغ رفته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پرونده جوان ۲۶ساله اي که در پي دوستي تلفني با يک دختر، همسرش را به قتل رساند و جسد او را به آتش کشيد با صدور کيفرخواست به دادگاه کيفري خراسان رضوي ارسال شد و تنها متهم اين پرونده جنايي به زودي مقابل ميز عدالت قرار مي گيرد تا به سزاي عمل خود برسد. ماجراي اين پرونده جنايي از آن جا آغاز شد که جواني به همراه خانواده همسرش راهي پليس آگاهي شد و با تشکيل پرونده اي اعلام کرد که همسر جوانش که حدود ۲۴سال سن دارد به منزل مراجعه نکرده و تلاش هاي آنان براي يافتن وي نيز بي نتيجه مانده است.

روز بعد از اعلام مفقودي زن جوان، رهگذري به پليس راه طرق مراجعه کرد و به ماموران گفت: جسد سوخته زني را در حاشيه يک جاده فرعي در ۱۰کيلومتري محور نيشابور - مشهد مشاهده کرده است.

اين در حالي بود که چند نفر ديگر نيز موضوع کشف جسد را به پليس ۱۱۰گزارش کردند. وقتي ماموران کلانتري طرق به محل اعلام شده، رفتند جسد سوخته زن جواني را مشاهده کردند که لوازم و اموال همراه او نيز سوخته بود. ماموران با حفظ صحنه، بلافاصله ماجراي جسد سوخته را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه) اطلاع دادند.

با حضور مقام قضايي تحقيقات در اين باره آغاز شد و با پيدا شدن پلاک طلا و سرنخ هاي ديگر در محل کشف جسد، احتمال وقوع يک جنايت خانوادگي قوت گرفت؛ بنابراين قاضي ويژه قتل عمد دستور داد تا کارآگاهان پليس جنايي، بررسي هاي خود را در اين باره متمرکز و براي شناسايي هويت جسد اقدام کنند.

کارآگاهان با تطبيق مشخصات جسد سوخته و پرونده زن گم شده متوجه شدند که زن جوان قرباني يک جنايت هولناک شده است. آنان در اولين مرحله از اقدامات پليسي خود همسر زن جوان را براي بازجويي به پليس آگاهي هدايت کردند. اين جوان ۲۶ساله که منکر ارتکاب هرگونه جنايتي بود، گفت: آن روز پدر همسرم با من تماس گرفت و از من دعوت کرد تا به اتفاق همسرم به باغ آن ها واقع در روستاي اوارش بروم ولي من عذرخواهي و دعوت او را رد کردم اين در حالي بود که فکر مي کردم همسرم به اتفاق خانواده اش به باغ رفته است.

ولي وقتي متوجه شدم که همسرم همراه آنان نرفته است به پليس آگاهي مراجعه کرديم و ماجرا را اطلاع داديم. من نمي دانم چه کسي همسرم را به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشيده است.

گزارش خراسان حاکي است، مرد جوان در ادامه بازجويي ها وقتي در برابر سوالات فني و پليسي قرار گرفت به تناقض گويي پرداخت و در نهايت ناچار به بيان حقيقت شد. او گفت: شب حادثه وقتي به منزلم آمدم ديدم همسرم در خانه نيست؛ بنابراين فکر کردم او به اتفاق خانواده اش به باغ رفته است.

پس از اين که از غيبت او مطمئن شدم به دوست دخترم زنگ زدم و مشغول گفت وگوي تلفني با او بودم که ناگهان همسرم از زير تخت بيرون آمد. او حرف هاي مرا با دوست دخترم شنيده بود، به همين دليل مشاجره لفظي بين ما آغاز شد، البته قبلاً هم ما با يکديگر به خاطر ارتباط داشتن با ديگران، درگيري لفظي داشتيم.

اما اين بار وضع فرق مي کرد و درگيري فيزيکي بين ما رخ داد. من او را گرفتم و پارچه شلواري را دور گردنش پيچاندم تا فرياد نزند ولي ديدم او بي حال روي زمين افتاد و کبود شد، فهميدم که مرتکب قتل شده ام حدود نيم ساعت فکر کردم و پس از آن جسد را در صندوق عقب خودرو قرار دادم و از پمپ بنزين يک چهارليتري بنزين خريدم.

پس از آن نيز جسد همسرم را به محل کشف بردم و به آتش کشيدم و وسايل و مدارک همراه او را نيز ريز کردم و سوزاندم تا شناخته نشود. شب بود که به منزل بازگشتم و روز بعد ماجراي نيامدن همسرم را به پدر زنم اطلاع دادم. گزارش خراسان حاکي است، متهم اين پرونده جنايي در جلسات بازپرسي نيز اظهارات خود را تکرار کرد و به صراحت ارتکاب قتل را پذيرفت، پس از تکميل شدن اين پرونده جنايي، کيفرخواست آن صادر شد تا متهم توسط قضات دادگاه کيفري استان خراسان رضوي محاکمه شود.

در کيفرخواست صادره، متهم اين پرونده جنايي بايد در برابر ۴اتهام قتل عمدي، جنايت بر ميت به شيوه آتش زدن، مخفي کردن جسد مقتوله از طريق رها کردن در بيابان و آتش زدن عمدي وسايل و مدارک همراه مقتوله از خود دفاع کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار