دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: باید بار دیگر بدون تعارف به نقش جمهوری اسلامی ایران و سوریه در ارسال موشکهای فجر 5، گراد و ضدهوایی اذعان کنیم.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار، سیدحین نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در اظهاراتی تاکید کرد: ایران، سوریه و حزب‌الله دست از حمایت خود از مردم غزه بر نمی‌دارند. کسانی که به مخالفان سوریه سلاح می‌دهند، جرأت ارسال یک فشنگ را نیز به غزه ندارند، زیرا در آنجا اسرائیل ضربه می‌بیند

وی افزود: برخی از کشورهای عربی امروز به گوسفند تبدیل شدند و برخی دیگر مانند لبنان و فلسطین همچنان به پیروزی خود ادامه می‌دهند.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد:  امروز غیرت عربی در این است که بدون هیچ تأخیری سلاح برای مقاومت فلسطین ارسال شود.  ما تأثیرگذاری تصمیمات اتحادیه عرب در جلوگیری از حملات رژیم صهیونیستی را از سال 1982 تاکنون مشاهده کردیم و تنها خواسته‌ای که از آنان داریم، عدم دخالت در امور و توطئه علیه مقاومت است.

وی افزود:امروز از اتحادیه عرب درخواست می‌شود تا به مقاومت فلسطین کمک تسلیحاتی کند، ولی تمام تلاش این اتحادیه باقی ماندن خارج از میدان جنگ است. موضع کشورهای عربی و همچنین اتحادیه عرب درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از سال 2009 تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: همانند جنگ 22 روزه، بار دیگر مقاومت فلسطین توانست خود را از زنجیر فشار اسرائیل که همان کشتار زنان و کودکان است، نجات دهد. مانند جنگ 33 روزه، اسرائیل سعی دارد اهداف خود را اجرا کند درحالی که همچنان موشک‌های مقاومت به عمق خاک سرزمین‌های اشغالی اصابت می‌کنند.

وی افزود: اسرائیل امروز در باتلاقی که خود ایجاد کرده است، گرفتار شده و به دنبال برقراری آتش‌بس است. در موضوع حمایت از مقاومت فلسطین، هیچگاه نمی‌توان نقش ایران و سوریه را نادیده گرفت.
برچسب ها: نصرالله ، فلسطین ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار