معاونت روستايي و عشاير سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور گفت: با ارايه مدل جديد آموزش همراه با توليد و فروش است دغدغه موجود در خصوص فرآيند آموزش كشاورزان رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ موسوي در جلسه انعقاد تفاهم همكاري ميان سازمان فني و حرفه اي و نظام صنفي كشاورزي گفت: با توجه به اينكه فرآيند آموزش بخش كشاورزي مدلي آموزشي خاص خود را مي طلبد همواره يافتن مدل مناسب براي ارايه اين آموزشها به عنوان دغدغه اي مطرح بود.

وي افزود: سرانجام با عنايت ويژه رياست سازمان و ارايه مدلي جديدي در اين زمينه كه محور آن آموزش در دسه بندي هاي خاص خود قرار مي گرفت به طوري كه به نحو مطلوبي در اين زمينه خدمت رساني خواهد شد.

موسوي در ادامه در خصوص انعقاد تفاهم نامه با نظام صنفي كشاورزي نيز گفت: همواره در سازمان آموزش فني و حرفه اي تلاش بر اين است تا با ساير دستگاهها همگرايي و تعامل داشته باشيم كه در اين راستا همكاري با تشكل ها نيز مورد توجه است و نظام صنفي  كشاورزي نيز به عنوان يكي از اين تشكل ها مطرح است.

موسوي با تأكيد بر اينكه با اين تعاملات در صدر هستيم از موازي كاري ها جلوگيري كنيم تصريح كرد: در حال حاضر 565 استاندارد در حوزه شغل و شايستگي بخش كشاورزي داريم و 3500 دوره آموزشي را نيز براي كشاورزان در سال 90برگزاري كرده ايم كه معادل 14 ميليون نفر ساعت آموزش بوده است.

معاون بخش روستايي و عشاير سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خاطر نشان كرد: در سال 91نيز تاكنون 9ميليون و نهصد هزار نفر ساعت آموزش ارايه شده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.