حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روز گذشته از فدراسیون گلف بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،طی این دیدار کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون از فعالیتها و عملکرد فدراسیون در بخشهای قهرمانی و نیز توسعه همگانی گزارش مبسوطی ارائه و همچنین به مختصات فنی رشته های تحت پوشش فدراسیون( وودبال و مینی گلف) اشاره نمود.

سجادی ضمن حضور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب و بازدید از تجهیزات وودبال اظهار داشت:با توجه به قابلیت و پتانسیل همگانی وودبال در میان اقشار و رده های سنی مختلف،فراهم آوردن تسهیلات ورود خانواده ها به مجموعه ورزشی انقلاب و استفاده اقشار مختلف مردم از تجهیزات وودبال از اولویت خاصی برخوردار است.

معاون وزیر در خصوص اختصاص زمین گلف به فدراسیون اذعان داشت:با در نظر گرفتن ظرفیت قهرمانی و المپیکی گلف و تاکید عباسی وزیر وزارت ورزش و جوانان در خصوص فراهم نمودن فضا و مکان تخصصی برای رشته های ورزشی المپیکی به اهمیت در اختیار گرفتن زمین گلف اختصاصی برای فعالیتهای اردویی و قهرمانی فدراسیون گلف و اجرای برنامه های زمانبندی شده و در همین زمینه به برخی فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون گلف،در خصوص رشته وودبال که پس از وقفه ای 2 ساله مجددا در فدراسیون احیاء شده به عنوان ورزشی مفرح توصیف و حمایت و سرمایه گذاری در راستای توسعه این رشته ورزشی در را از اولویت های فدراسیون برشمرد. در پایان این دیدار سجادی از زمین گلف بازدید و به تمرین وودبال با بازیکنان این رشته ورزشی پرداخت/با
برچسب ها: گلف ، عباسی ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار