"مظفر كثيف" با گذشت زمان و با توجه به در دست داشتن گنج، نوچه "كريم" مي شود.

جواد زيتوني، بازيگر نقش "مظفر كثيف" در مجموعه "كلاه پهلوي" در خصوص حضور در اين مجموعه در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به طور اتفاقي از مكاني مي گذشتم كه روي آن نوشته بود "كلاه پهلوي" و بعد رفتم ببينم كه در آنجا چه خبر است.
وي افزود: در ‌آنجا برادرزاده محمدرضا شريفي نيا به طور اتفاي من را ديد و بعد با معرفي براي ايفاي نقش به جاي"مظفر كثيف" به ضيا الدين دري، تست گريم من آغاز شد.
زيتوني اظهار داشت: 3 ساعت و نيم گريم من زمان برد تا شخصيت مورد نظر كارگردان اين مجموعه درآيد و در نهايت مورد پسند واقع شد.
وي با اشاره به نقش خود در اين مجموعه افزود: "مظفر كثيف" شخصيتي شلخته و كثيف دارد كه با گاري خود در جاهاي بهم ريخته مي گردد و از همه براي زندگي خود كمك مي‌خواهد.
زيتوني ادامه داد: با توجه به شخصيت منفي "مظفر كثيف" او با پيدا كردن گنج تبديل به فردي شيك پوش شده كه در نهايت نوچه "كريم" مي شود.
اين بازيگر با اشاره به سيد ضياءالدين دري به عنوان يك كارگردان متبحر تصريح كرد: دري كارگرداني سخت گير و با دانش بالايي است و من از ايشان و نيز تيم بازيگران به خصوص جوانها بسيار آموختم.
بازيگر نقش "مظفر كثيف" با  اشاره به زبان سخت ساوه اي، گفت: سخت تر از همه چيز، زبان سخت ساوه اي بود كه بايد با آن لهجه من ديالوگهاي خود را مي‌گفتم.
وي ادامه داد: براي گويش درست ساوه اي، سيد ضيا الدين دري به هنگام نوشتن دكوپاژ بسيار كمك من كردند كه از ايشان سپاسگذارم.
زيتوني افزود: 2 سال و نيم در خدمت گروه "كلاه پهلوي" بودم و هم از بازيگران پيشكسوت و نيز از جوانها و بازي آنان بسيار لذت بردم.
وي با اشاره به نقدهايي كه خيلي زود براي اين مجموعه نوشته شد، گفت: هر كاري نقطه قوت و ضعفي دارد ولي بهتر است كه بعد از تماشاي همه قسمتهاي "كلاه پهلوي" بعد به قضاوت بنشينيم.
وي خاطرنشان كرد: "كلاه پهلوي" مجموعه اي با فراز و فرودهاي جالب و جذاب است و ديدن آن را به همه مخاطبان توصيه مي‌كنم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار