عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب که تنها افراد حقوقدان مي‌توانند راجع به قانون اساسي اظهار نظر کنند، گفت: قانون اساسي ميثاق مردم و شهروندان جمهوري اسلامي است.

عشرت شايق در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از اظهارات اخير عبدالله نوري و عيسي کلانتري، پيرامون اصل ندانستن قانون اساسي،‌ اظهار داشت: بيان اين‌گونه اظهارات در جهت ابراز موجوديت برخي از اين افراد، مخصوص قشر افراطيون جريان اصلاحات است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان همواره در آستانه انتخابات قصد منحرف کردن اذهان از بحث اصلي انتخابات را دارند.

وي با اشاره به اين نکته که اين افراد حقوقدان نيستند که بخواهند راجع به قانون اساسي نظر دهند،‌ تأکيد کرد: قانون اساسي ميثاق مردم و شهروندان جمهوري اسلامي است و افراد نبايد براي سرپوش گذاشتن روي انحرافات سياسي خود از قانون اساسي ايراد بگيرند.

شايق بر همين اساس تصريح کرد: درست است که قانون اساسي وحي منزل نيست اما بعضي آقايان در آستانه انتخابات يادشان مي‌افتد که قانون اساسي هم وجود دارد چرا که مدتي بر سر قدرت نبوده‌اند و اکنون براي عرض اندام به اشکال‌گيري از قانون اساسي روي آورده‌اند.

وي در ادامه به بيانات مقام معظم رهبري پس از انتخابات 88 تا وقوع اتفاقات ناگوار عاشوراي 88 اشاره کرد و گفت: وقتي مقام ولايت در جامعه سياسي به شکل علمي- تخصصي و مسلسل‌وار درباره موضوعي تذکر مي‌دهند اما افرادي آن را آويزه گوش قرار نمي‌دهند به معني اين است که همچنان به دنبال اميال استکباري خود هستند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: در حال حاضر بايد مراقب آينده باشيم چرا که از اين افراد در انتخابات آتي کم نخواهيم داشت که به خاطر رسيدن به خواسته‌هاي خود موجب به بار آمدن خساراتي به نظام خواهند شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار