وزير اوقاف در دولت مردمي فلسطين در نوار غزه، خواستار حمايت سياسي و نظامي امت اسلامي از ساکنان غزه شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الاقصي ؛ اسماعيل رضوان در پيامي که از اين شبکه پخش شد، تاکيد کرد ملت فلسطين با صبر و پايداري بيشتر به پيروزي الهي خواهد رسيد.

رضوان گفت: پيروزي وعده الهي است و ما به خانواده الدلو که روز گذشته هدف جنايت صهيونيستها قرار گرفتند، درود مي فرستيم. اي ملت فلسطين امروز شما با جوهري از خون تاريخ را مي نويسيد و شرايط مرحله آينده را ترسيم مي کنيد. شما کرامت امت عربي و اسلامي را حفظ مي کنيم.

وي خاطر نشان کرد: ما به مبارزان فلسطيني که با شليک موشک به سوي شهرک هاي صهيونيستي باعث وحشت دشمن شده اند، درود مي فرستيم. خانه دشمن از تار عنکبوت هم سست تر است. آنها تصور مي کنند هواپيماها، تانکها و کشتي هايشان مي تواند مانع از حملات مقاومت شود، اما دشمن از جايي که تصور نمي کرد، ضربه خورد.

وي گفت: صهيونيست ها و شهرک نشينان وحشت زده به پناهگاه ها فرار مي کنند. زيرا آنها زندگي دنيا بسيار علاقمند هستند. اما مقاومت فقط به دنبال رضايت الهي است. مقاومت امروز امت عربي و اسلامي را هدايت مي کند. کودکان فلسطيني چه جرمي مرتکب شده اند که صهيونيستها آنان را هدف قرار مي دهند. صهيونيستها مي خواهند با اين جنايتها ما را بترسانند، اما ما فقط از خدا مي ترسيم.

 ملت فلسطين بايد صبر و پايداري بيشتري در برابر آزمون هاي الهي براي رسيدن به پيروزي از خود نشان دهد. به خدا سوگند اين اشغالگران شکست خواهند خورد و ما پيروز خواهيم شد و اين پيروزي نزديک است. خون احمد الجعبري و خون کودکان خانواده هاي الدلو و طافش عامل پيروزي ملت ما خواهد شد. اين خون هاي پاک ما را به مسجدالاقصي مي رساند. جنگ آزادسازي الاقصي آغاز شده است.

رضوان اضافه کرد: من به امت عربي و اسلامي مي گويم تاريخي که با جوهري از خون نوشته مي شود، تاريخ همه امت اسلامي است. ما از امت عربي و اسلامي مي خواهيم که به ملت فلسطين کمک کند. ما خواهان کمک سياسي، رسانه اي و نظامي هستيم. ما يک امت هستيم.

روحانيون و رهبران امت اسلامي براي کمک به نوار غزه به پا خيزند. قهرمانان مقاومت امروز نه فقط از ملت فلسطين بلکه از همه امت عربي و اسلامي حمايت مي کنند. رهبران امت اسلامي بايد به وظيفه خود در برابر ملت فلسطين عمل کنند. قدس و مسجد الاقصي نخستين قبله مسلمانان فقط متعلق به فلسطيني ها نيست بلکه متعلق به همه مسلمانان است. تاريخ آنچه را که در سرزمين فلسطين رخ مي دهد، ثبت خواهد کرد.

برچسب ها: هنیه ، فلسطین ، نظامی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار