دكلمه امين تارخ در رثاي سيد و سالار شهيدان، براي اولين بار به عنوان تيراژ برنامه "شب آسماني" به روي آنتن رفت.

عليرضا قطبي، تهيه  كننده برنامه "شب آسماني" به خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران؛گفت: اين برنامه كه به صورت زنده و در طول سال از ساعت 21:15 پخش مي شود در محرم به صورت ويژه به  اجراي خود ادامه خواهد داد.
تهيه كننده اين برنامه پيرامون ويژگي هاي شاخص و وجه تمايز پخش اين ويژه برنامه در اين روزها با ساير ايام سال اظهار كرد: هر چند برنامه هايي از اين دست بيشتر گفتگو محور هستند اما سعي شده اين گفتگو ها به صورت كليشه اي و تكراري نباشد. به همين منظور موضوعات برنامه، عناويني كلي و غير مناسبتي را در برگرفته و سوالات و دغدغه هاي اصلي بينندگان پيرامون اصلي ترين سوال روز انسان معاصر مطرح خواهد شد.
قطبي عنوان كرد: اصلي ترين مساله اي كه كارشناسان در ابعاد مختلف به بررسي آن مي‌پردازند نقش اباعبدالله الحسين در زندگي امروز است.
وي افزود: به همين جهت كارشناسان دعوت شده به اين برنامه همگي جز شاخص ترين و به روز ترين استادان حوزه و دانشگاه نظير "برنجكار"،‌ "واسعي"، "الويري"، "فخر روماني" و غيره در اين برنامه حضور پيدا خواهند كرد.
قطبي پيرامون ويژگي هاي تصويري اين برنامه تصريح كرد: ميدان برنامه هاي ساخته شده برنامه "شب آسماني"، به صورتي خاص و متفاوت بيننده را با سوالاتي روبرو مي كند كه شخصيت هاي شناخته شده  ديني، ورزشي، هنري، نظامي، سياسي و حتي فرهنگي، باتمام حس و حال يك شيعه عزادار، پاسخگو هستند. علاوه بر آن نماهنگي از مداحان قديمي و نواهاي عزاداران قديم نيز تهيه و در طول برنامه پخش خواهد شد و صفاي آن مردان با خدا و حس و حال خالصانه اين عزاداري ها را به زيبايي منتقل مي‌كند.
گفتني است؛ برنامه "شب آسماني" محصول گروه معارف شبكه قرآن سيماست و اين شب ها با اجراي "امير مهرداد خسروي" در ايام محرم پخش مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار