فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان به دنبال تخریب فرهنگ شهادت در میان جوانان هستند، اما حضور پرشور جوانان در آیین عاشورایی ناکامی دشمنان را رقم خواهد زد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمود چهارباغی، فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور جوانان بسیجی در صحنه‌های نبرد 8 ساله ملت ایران اظهار داشت: در شرایطی که انقلاب اسلامی ما تازه به پیروزی رسیده بود، صدام با سوء استفاده از موقعیت، تهاجم گسترده‌ای را علیه ایران اسلامی تدارک دید و شهرهای ما را یکی پس از دیگری تصرف می‌کرد و شرایط سختی را بر ملت تحمیل کرد، تمام جوانان با بسیج تمام توان خود و از خودگذشتگی به حضور پرشور در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند.

وی افزود: البته جوانان ما به واسطه اشاره و فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، حرکت خود را علیه دشمن آغاز کردند و ابتدا دشمن را متوقف و سپس عملیات‌های آفندی را علیه آن انجام دادند.

سردار چهارباغی با اشاره به خصوصیات جوانان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس عاشق جبهه و جنگ با دشمن بودند، عاشق لبخند حضرت امام(ره) بودند و عاشق شهادت بودند و هنگامی که عشق در میان آید دیگر عقل حسابگر کارساز نیست و این از ویژگی‌های منحصر بفرد جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: امروز دشمنان به این موضوع واقفند، تا زمانی که شیعه فرهنگ شهادت دارد، متوقف شدنی نیست، از این رو به دنبال تخریب این فرهنگ که برگرفته از نهضت امام حسین(ع) است در میان جوانان هستند، اما حضور پر شور جوانان در آیین عاشورایی، ناکامی دشمنان را رقم خواهد زد.

انتهای پيام/
برچسب ها: سپاه ، توپخانه ، عملیات ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار